یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

دو دزد حرفه‌ای با جرثقیل در خیابان‌های شیراز پرسه می‌زدند و خودروهای لوکس را به سرقت می‌بردند.

سلامت نیوز: دو دزد حرفه‌ای با جرثقیل در خیابان‌های شیراز پرسه می‌زدند و خودروهای لوکس را به سرقت می‌بردند.
اردیبهشت ماه سال جاری مردی با مراجعه به پلیس آگاهی شیراز از دزدیده‌ شدن خودروی ماکسیمای خود خبر داد.
این مرد به کارآگاهان گفت: خودرویم را مقابل خانه گذاشته بودم و قفل فرمان نیز به آن زده بودم و نمی‌دانم خودرویم چگونه به سرقت رفته است!
با ادعاهای مرد جوان، تیمی از پلیس با دستور سرهنگ «سیروس حیدری» رئیس پلیس آگاهی استان فارس برای رسیدگی به این سرقت وارد عمل شدند و در بررسی‌هایشان از صحنه سرقت دریافتند خانه یکی از همسایه‌ها مجهز به دوربین مداربسته است و همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان تصاویر دوربین را تحت بررسی قرار بدهند.
کارآگاهان با بازبینی تصاویر دریافتند دو مرد با استفاده از وانت نیسان جرثقیل‌دار و با رفتاری خونسردانه خودروی ماکسیما را به سرقت برده‌اند که بدین ترتیب مشخصات دو مرد تبهکار با آلبوم مجرمان قدیمی مطابقت داده شد و آنان موفق به شناسایی دزدان شدند.
کارآگاهان در ادامه تجسس‌هایش مخفیگاه تبهکاران قدیمی را در یکی از محلات شیراز شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و در بازرسی از پارکینگ ماکسیمای سرقت شده راکشف کردند.
مردان تبهکار در بازجویی‌ها به سرقت هفت خودروی ماکسیما، پژو پارس و سوزوکی ویتارا با استفاده از وانت نیسان جرثقیل‌دار اعتراف کردند.
یکی از آنان به پلیس گفت:ما از چندی پیش سرقت‌هایمان را آغاز کردیم و با گشتزنی در محله‌های خلوت اگر خودرویی چشم‌مان را می‌گرفت خودرو را با استفاده از این روش می‌دزدیم و کسی هم به ما شک نمی‌کرد زیرا همه فکر می‌کردند در حال امدادرسانی هستیم.
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: با توجه به اعتراف‌های دزدان قدیمی، تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سرقت احتمالی دیگر از سوی آنان همچنان ادامه دارد.

منبع:روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha