مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از ابلاغ تصویب نامه هیئت وزیران مبنی بر پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات این سازمان از دولت خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از ابلاغ تصویب نامه هیئت وزیران مبنی بر پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات این سازمان از دولت خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، سیدتقی نوربخش افزود: تصویب نامه یاد شده توسط جهانگیری، معاون اول  رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده است.

مبلغ 10 هزار و یکصد و پنجاه میلیارد (۱۰،۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال به صورت هزینه‌ای از محل اعتبارات جزء (۹) ردیف (۱۰۱۰۰۰) جدول شماره (۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با عنوان "اعتبارات موضوع فروش سهام، سهم الشرکه، اموال، دارایی‌ها و حقوق مالی و نیروگاه‌های متعلق به دولت و موسسات و شرکت‌های دولتی وابسته و تابعه بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی موضوع ردیف‌های (۱۵) و (۲۴) جدول شماره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در اختیار دستگاه ذی‌ربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات هزینه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر سهرابی ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام نظر به اینکه دولت تدبیر و امید از شروع دولت خود وعده های خود را عملی نموده و اخیراً نسبت به بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی اقدام نموده است. شایسته است سازمان تامین اجتماعی نسبت به قانون ماده 10 نوسازی صنایع و سختی کار تسهیل و اقدام مقتضی بعمل آورد. 93/11/10