زن میانسالی که پسر 27 ساله‌ای را مورد اسید پاشی قرار داد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده‌ است.

سلامت نیوز: زن میانسالی که پسر 27 ساله‌ای را مورد اسید پاشی قرار داد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده‌ است.

تبه گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته یک مورد اسید پاشی در شهر کرمانشاه به وقوع پیوست،‌ که با حضور به موقع اورژانس قربانی این حادثه که پسری 27 ساله‌ای بود،‌ به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده مجروح حادثه اسیدپاشی به بیمارستان طالقانی منتقل شده و میزان سوختگی وی نیز شدید است.

سرهنگ مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: عامل این اسید پاشی که زنی میانسال( حدودا 37) است، توسط کارآگاهان شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شده است و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.

گفتنی است،‌ به نظر می‌رسد این حادثه دلخراش به دلیل مشکلات و اختلافات میان زن میانسال و پسر جوان رخ داده است.

جزییات حادثه اسیدپاشی از زبان جانشین انتظامی استان کرمانشاه(12:00)

سرهنگ کیومرث عزیزی روز یکشنبه اظهار کرد: حادثه اسید پاشی روز گذشته (شنبه) در یکی از محلات کرمانشاه رخ داد و طی آن خانمی 45 ساله بر صورت و بدن پسری 27 ساله اسید پاشید.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که این خانم و آقا از گذشته با یکدیگر اختلاف داشته اند و حتی در مراجع قضایی نیز پرونده ای به خواست آن ها تشکیل شده است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: روز گذشته خانم مورد نظر در خودرو مرد جوان یکدیگر را ملاقات می کنند اما ظاهرا برای حل اختلافات به نتیجه ای نمی رسند و خانم 45 ساله نیز که از قبل اسید تهیه کرده بود پس از مشاجره ای که با مرد جوان داشته آن را روی بدن وی می ریزد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع این حادثه مرد جوان که از ناحیه صورت، سینه، شکم و پا دچار سوختگی شده بود خود را به بیمارستان طالقانی منتقل و تحت مداوا و درمان قرار می گیرد و خانم اسید پاش نیز که از ناحیه دست دچار آسیب شده بود به اتفاق یکی دیگر از آشنایانش به بیمارستان مراجعه می کند.

وی گفت: پس از کسب اطلاع از این حادثه همکاران ما به بیمارستان مورد نظر مراجعه و ضمن بازجویی از فرد آسیب دیده مشخصات آن خانم را که اقدام به اسیدپاشی کرده گرفته و وی را دستگیر کردند.

عزیزی در پایان گفت: این پرونده برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم مناسب در اختیار مقامات قضایی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha