درپی اعلام کلید اولیه کنکور کارشناسی ارشد اردیبهشت ۹۴ ما دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی شاهد اتفاقات جالبی بودیم که از 120 سوال مربوط به این رشته 84 سوال آن گزینه الف پاسخ صحیح بود..

سلامت نیوز:کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صبح دیروز برگزار شد.

یکی از شرکت کنندگان این آزمون با ارسال نامه ای به سلامت نیوز خواستار روشن شدن برخی ابهامات موجود در این آزمون شد.

در این نامه آمده است: درپی اعلام کلید اولیه کنکور کارشناسی ارشد اردیبهشت ۹۴ ما دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی شاهد اتفاقات جالبی بودیم که از 120 سوال مربوط به این رشته 84 سوال آن گزینه الف پاسخ صحیح بود..

نکته جالب 18 سوال اول پیاپی گزینه الف و 100 درصد یکی از درس های این رشته به نام مدیریت بهداشت و درمان که شامل 36 سوال بود هر 36 سوال آن گزینه الف بود .

این شرایط مخالف استاندارد بودن طراحی سوالات و از طرفی احتمال زیر سوال رفتن سلامت برگزاری این آزمون میرود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسام ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    41 2
    واقعا احتمال تقلب زیاده اون از امتحان رزیدنتی و برد پارسال دانشجویان پزشکی اینم از این کنکور کارشناسی ارشد چرا توانایی برگزاری یک کنکور بی حرف و حدیث را ندارند؟؟؟؟؟
  • علیرضا عباسی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    27 21
    واقعا چرا وقتی سازمانی به نام سازمان سنجش وجود دارد و هر سال خیلی منظم و دقیق آزمون های سراسری را برگزار میکنه، باید دوستان وزارت بهداشتی که کلا خودشون جدا از نظام آموزشی کل کشور میدونن(البته متاسفانه) برای خودشون سازمان سنجش پزشکی رو راه اندازی کنن. آیا میخوان کنترل همه چیز به دست خودشون باشه و هر وقت که خواستن هر کاری انجام بدن؟ پاسخنامه گویای همه چیز هست. واقعا چه پاسخی میتونن بدن؟ اصلا پاسخی میتونن بدن؟ اصلا آینده دانشجوها براشون مهم است یا خدایی نکرده افکار دیگه در سر دارن؟ چرا بعد از تغییر اعضای برد باید همچین اتفاقی بیوفته؟ کنترل و نظارت چی میشه پس؟
  • مهرداد ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    17 0
    حتی اگر مثبت اندیش باشیم و فرض کنیم سوالات فروش نرفته باشه، تعداد زیاد جواب الف میتونه تقلب رو خیلی راحت تر کنه. فقط کافیه یک نفر که هیچی نخونده بیاد سر جلسه و از دور به برگه یک دانشجوی بیچاره که چند ماه درس خونده بندازه و مثل اون الف برنه! واقعا متاسفم با این استاندارد آزمونشون
  • مهدی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    17 1
    این شکل ازمون احتمال تقلب رو خیلی بالا میبره، علاوه بر نوع چیدمان جوابها که دوستان قبلی به اون اشاره کردند، نوع سوالات و پراکندگی ان از کتابهای مرجع معرفی شده نیز مورد سوال است، بعنوان مثال 90 درصد سوالات مدیریت مالی و اقتصاد از یک کتاب طراحی شده بود در صورتیکه در اون مبحث 5، 6 کتاب وجود داشت و مواردی از این قبیل...
  • نگین ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    16 0
    با توجه به مشکلات عوض شدن تاریخ کنکور و یک ماه زودتر برگزار شدن و دیر اعلام کردن تاریخ برگزاری +عوض شدن برد طراحان سوال و طراحی سوالات سخت و نبود هیچ گونه استانداردطراحی سوال بخصوص برای درس اقتصاد و صحیح بودن فقط پاسخ الف بطور صد در صد برای این درس و وجود تقلب به طور یقین از همه بدتر بهم زدن آرامش روانی داوطلب است که حتی اگه خیلی هم به خودش مطمئن باشه قطعا به شک میفته که چرا همش الف شدخیلی واسم جای سواله چرا هیچ گونه کنترل و نظارتی وجود نداره واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جواد ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    13 3
    لابد با این اوضاع تحریم توقع دارین جواب سوالا مختلف باشه...آقا تحریمیم میفهمی؟؟؟ تحریم..
  • مرجان ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    13 0
    واقعا تعجب آوره! دیدن تصویر این پاسخنامه منو فقط یاد یه چیز انداخت، برادرزاده چهارسالم داره تمرین میکنه رنگ آمیزیش از خط نزنه بیرون ، از گزینه یک نزنه بیرون! اعضای برد، طراح پاسخنامه، سازمان سنجش، یا هر کس دیگه ای که مسئول این اتفاقه ، حواسش نبوده که این کنکوره ارشده، جایی که یه سری دانشجو تمام تلاششونو کردن تا از پسش خوب بر بیان ولی فکر اینجاشو نکرده بودن که یه قضیه یهویی "بازی روانی" تو کنکور 94 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی پیش میاد " قضیه عزیزدانشجو از گزینه 1 بزنی بیرون تلاشت بر باده! به عنوان دانشجوی این رشته که این اتفاق ( نبود پراکندگی صحیح و اصولی گزینه های پاسخ) تاثیر بدی رو رتبه آزمون و چه بسا کل مسیر زندگیم بذاره به نحوه چیدمان گزینه های پاسخنامه اعتراض دارم ..
  • مریم ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 0
    سلام کمپینی داره تشکیل میشه برای اعتراض به غیر استاندارد بودن این آزمون و امکان تقلب ان .دوستانی میخوان حق تضییع شدشون برگرده لطفا همکاری کنن و اعلام امادگی کنن.حق رو باید گرفت باتشکر