سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 151606

یک جوان پر ذوق را تصور کنید که دوست دارد هیکلی ورزیده داشته باشد، پس وقتش را با ورزش های سنگین هوازی، دمبل و وزنه سپری می کند، شاید در تعیین اولویت های زندگی اش کمی بی دقتی کرده باشد اما در نهایت اشتباه بزرگی مرتکب نشده و سرمایه عمر و جوانی و همین طور امکانات مادی اش را به تباهی محض نکشانده است و در مقابل سختی هایی که متحمل می شود نتایجی هم به دست می آورد. اگر هم بتواند در کنار این کارها اهداف بزرگ تری را برای خود تعیین کند که چه بهتر.

قبل از عمـل جراحی زیبایی حتما بخوانید+جدول هزینه

سلامت نیوز:یک جوان پر ذوق را تصور کنید که دوست دارد هیکلی ورزیده داشته باشد، پس وقتش را با ورزش های سنگین هوازی، دمبل و وزنه سپری می کند، شاید در تعیین اولویت های زندگی اش کمی بی دقتی کرده باشد اما در نهایت اشتباه بزرگی مرتکب نشده و سرمایه عمر و جوانی و همین طور امکانات مادی اش را به تباهی محض نکشانده است و در مقابل سختی هایی که متحمل می شود نتایجی هم به دست می آورد. اگر هم بتواند در کنار این کارها اهداف بزرگ تری را برای خود تعیین کند که چه بهتر.

در مقابل جوانی را در نظر بگیرید که دوست دارد هیکل ورزیده ای داشته باشد، اهداف بزرگی هم ندارد که خودش را با آن ها سرگرم کند. از طرفی حال و حوصله جوان اول را هم ندارد پس سراغ کارهای سخت هم نمی رود و ترجیح می دهد پولش را خرج مکمل های غیر مجاز کند تا هیکل درست و حسابی بهم بزند و بتواند فخر فروشی کند. در نهایت هم اسیر مکمل هایی می شود که او را فقط باد کرده است.

آن جوان اول اگر بتواند در کنار پیروی از علاقه اش آن هدف بزرگ تر را در چشم اندازهای دورتر زندگی در نظر بگیرد بعد از مدتی که دغدغه خودش و حتی جامعه از اندام ورزیده به سمت و سوی دیگری گرایش پیدا کرد می تواند هم از جسم ورزشکاری اش بهتر استفاده کند هم چیزهای تازه تری در چنته داشته باشد.

اما اگر فقط و فقط متکی به علاقه ای گذرا یا پیروی از مُدی ساده باشد بعدها غافلگیر می شود چون قرار نیست تا آخر عمرش فقط وزنه بزند و فیگور بگیرد. لازم نیست همیشه خودمان را همان گونه که هستیم بپذیریم، اما لازم است بدانیم چگونه باید باشیم و به چه سمتی برویم بهتر است. اصلاً کسی که به امروزش معترض نباشد منتظر فردایی هم نیست. اما باید بستر خوبی برای این بهتر شدن ها و بهتر بودن ها پیدا کرد که گذرا نباشد و مثل لباسی که از مد افتاد مزیت های مان از رونق نیفتد و گرنه دیگر اسمش مزیت نیست.

انجام عمل های زیبایی به صورت افراطی و وسواس گونه یکی از آن اتفاق هایی است که صرفاً برتری کاذب برای ما ایجاد می کند و به طور مقطعی حس خوبی در ما به وجود می آورد که واقعی نیست. بعضی ها ترجیح می دهند در مسیر طبیعی و درست زیبایی و آراستگی داشته باشند و این ماجرا همه چیز آن ها هم نیست. بعضی ها در موارد ضروری رو به عمل های زیبایی می آورند و بعضی ها هم... نکته مهم این جاست که هر عملی صرفاً برای زیبایی نیست گاهی فرد واقعاً به آن عمل نیاز دارد یا اگر مقداری دماغش را به تیغ جراح می سپارد حداقل ویژگی مردانه چهره اش را حفظ می کند.

اما حکایت عمل های زیاد و مکرر با عوارض فراوان شان مشابه حکایت همان آدمی است که به زور قرص و دارو و مکمل می خواهد هرکول شود و حس خوبی برای خودش بخرد! چنین آدمی برای رسیدن به آن چه فکر می کند درست است گاهی خودش را هم فریب می دهد، عوارض زیاد عمل های مکرر حتی توسط جراحان توانمند را نادیده می گیرد. به خودش می قبولاند عمل برگشت دارد و اگر راضی نبود لازم نیست یک عمر با تغییرات ناپسند چهره اش زندگی کند.

گاهی در پی مخالفت دیگران در مورد عمل آقایان، فرد با نادیده گرفتن ضرورت کمک و مراقبت دیگران، سعی می کند عملی مخفیانه با بهبود سریع داشته باشد و... و به عنوان یک مرد از همه این ها غافل باشد که اگر امروز زیبا هم که نه، فقط قیافه اش مطابق مد روز شد فردا در جامعه و خانواده به عنوان یک مدیر، ورزشکار، پدر، پدر بزرگ و... نسبتی بین آن چه دوست دارد باشد و نقشی که توسط نهادهای مختلف به او محول شده با انتخاب های گذشته اش که روی آینده تاثیر گذار است وجود ندارد.


هزینه های انواع عمل های زیبایی به ترتیب میزان استقبال



عمل بینی یا رینوپلاستی     4.5 تا 14 میلیون

کاشت مو                         2.5 تا 5.5 میلیون

تزریق بوتاکس              200 تا 300 هزار تومان

کشیدگی پوست صورت و گردن                            6 تا 8 میلیون

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی                  1.5 تا 3.5 میلیون

لیزر موی صورت (ریش و سبیل) جلسه ای     70تا 200 هزار تومان

لیپوساکشن                                             4 تا 7 میلیون تومان
 
کوچک کردن زیر چانه یا غبغب                         1.5 تا 2.5 میلیون

منبع:روزنامه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha