مسعود پزشکیان با تشریح برچیده نشدن زیرمیزی در دوران وزارتش گفت: کسی که باید نظارت کند خودش ۱۰ برابر دارد خلاف می‌کند، وقتی مجلس، دولت و قوه‌قضاییه خودشان زیرمیزی را به صورت رومیزی و ۱۰ برابر می‌دهند، چطور می‌توان زیرمیزی را جمع کرد.

سلامت نیوز: مسعود پزشکیان با تشریح برچیده نشدن زیرمیزی در دوران وزارتش گفت: کسی که باید نظارت کند خودش ۱۰ برابر دارد خلاف می‌کند، وقتی مجلس، دولت و قوه‌قضاییه خودشان زیرمیزی را به صورت رومیزی و ۱۰ برابر می‌دهند، چطور می‌توان زیرمیزی را جمع کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت یکی از منتقدان اصلی عملکرد کنونی وزارت بهداشت است، کمتر مصاحبه ای است که وی با رسانه‌ها داشته باشد و از عدم اجرای قوانین در حوزه سلامت انتقاد نداشته باشد بطوریکه این نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس از منتقدان اصلی زیرمیزی در کشور به حساب می‌آید.

در این رابطه مسعود پزشکیان درباره اینکه شما که خودتان این همه درباره زیرمیزی انتقاد دارید، در دوران وزارت خودتان چگونه عمل کردید؟ و آیا آن زمان زیرمیزی وجود نداشت؟ گفت: چرا نبود! آن کاری که ما می‌کردیم دعوایمان با مجلس و قوه قضاییه بود.

وزیر اسبق بهداشت ادامه داد: ما به مجلس و قوه قضاییه می‌گفتیم که زیرمیزی به معنای پرداخت خارج از تعرفه است، ولی مجلس، قوه قضاییه و دولت با بخش خصوصی 10 برابر تعرفه قراداد داشت، وقتی مجلس، دولت و قوه قضاییه خودشان زیرمیزی را به صورت رومیزی و 10 برابر می‌دهد من چطور می‌توانم جلوی آنها را بگیرم.

پزشکیان با صحه گذاشتن به این مسئله که اعضای قوای سه گانه خودشان زیرمیزی پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: یعنی آدمی که خود باید نظارت و برخورد کند خودش 10 برابر دارد خلاف می‌کند، بنده این مسائل را در مجلس و به قوه قضاییه هم گفتم، بنابراین من به آنها گفتم شماها رومیزی ندهید بنده هم زیرمیزی را جمع می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha