معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، بر استفاده از تولیدات داخی کالاهای سلامت محور تاکید کرد.

سلامت نیوز:معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، بر استفاده از تولیدات داخی کالاهای سلامت محور تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر رسول دیناروند، اظهارداشت: اگرچه وضعیت سلامت در کشور رشد چشمگیری داشته است اما این نکته به منزله آن نیست که مسئولین، نمایندگان مجلس و حتی برخی دوستان در بدنه دولت، تصور کنند همین فعالیت ها کافی است و باید به همین مقدار تلاش بسنده کرد.


وی ادامه داد: واقعیت این است که حوزه سلامت نیاز به توجهاتی بیشتر از آنچه تاکنون بوده است، دارد و وزارت بهداشت هم تمام اهتمام خویش را بکار می بندد تا اگر اعتبارات بیشتری به آن تعلق می گیرد، به هیچ عنوان حیف و میل نشود.


دیناروند افزود: ساعت ها کار و تلاش و برنامه ریزی برای تک تک کارها، صرفا به این دلیل است که فعالیت ها هزینه و فایده داشته باشد. ضمن اینکه حداکثر دقت، نظارت و سختگیری و همچنین صرفه جویی برای این است که فعالیت ها در راستای سیاست های کلان نظام بوده و هیچ مغایرتی با سیاست های اصلی به وجود نیاورد.


رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در هر حال پیرو بحث اقتصاد مقاومتی، این الزام وجود دارد که پاسخگویی به نیازها به سمت استفاده از تولیدات کشور سوق داده شود.
به گفته دیناروند، پیشرفت های یکی دو سال اخیر گران سنگ بوده ولی کافی نیست و باید کمربندها را برای پیمودن ادامه مسیر، محکم تر از قبل ببندیم و تمام تلاشمان را بکنیم حتی اگر شرایط سخت تر و دشوارتر از وضع کنونی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha