رییس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران از بستگان مفقودشدگان حادثه طوفان و سیلاب تهران خواست تا برای شناسایی اجساد به این مرکز واقع در کهریزک مراجعه کنند.

سلامت نیوز:رییس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران از بستگان مفقودشدگان حادثه طوفان و سیلاب تهران خواست تا برای شناسایی اجساد به این مرکز واقع در کهریزک مراجعه کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، هفت مورد فوت در اثر طوفان روز یکشنبه تهران با دستور مقام قضایی و جهت تعیین هویت و علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شد که در این راستا دکترعلیرضا کدخدایی رییس این مرکز مواردی را عنوان کرد.


کدخدایی ، تاکید کرد:از این افراد درخواست می کنیم به منظور تسریع در شناسایی و تعویق نیفتادن تدفین اجساد با در دست داشتن نامه مراجع قضایی چه از دادسرا و چه از ضابطان قضایی در کلانتری ها به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران در ساعات اداری مراجعه کنند.
رییس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران افزود: تاکنون پنج جسد از جان باختگان طوفان روز یکشنبه تهران شناسایی شده است.
وی در خصوص اجساد یاد شده اظهارداشت: چهره این افراد به راحتی قابل شناسایی بود و نیازی به گرفتن تست دی ان ای (DNA) نبود که در این ارتباط، بستگان درجه یک این جانباختگان با حضور در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان توانستند اجساد را شناسایی کنند.
وی درباره دو جان باخته شناسایی نشده هم گفت: تاکنون بستگان هیچ یک از دو جان باخته به این مرکز برای شناسایی مراجعه نکرده اند و در تلاش هستیم تا هویت این دو جان باخته که مرد هستند، در اسرع وقت مشخص شود.


به گفته کدخدایی، میر فرزان خسینا، نادر بهرامی زاده، محمدرضا رزمی بنفشه درق، محمدعلی همدانی و سمیه عابدینی پنج جانباخته حادثه طوفان روز یکشنبه تهران هستند که توسط بستگانشان شناسایی شده اند.
کدخدایی خاطرنشان کرد، ممکن است بعدها از آوار منازل جسدی پیدا شود و به مرکز پزشکی قانونی برای تشخیص هویت ارجاع شود.
وی ادامه داد: همچنین ممکن است افرادی در این حادثه مصدوم یا زخمی شده باشند مانند کارگری که از روی داربست افتاده باشد و بعدا فوت کند که این افراد نیز به مرکز پزشکی قانونی ارجاع داده می شوند؛ ضمن اینکه این موارد احتمالی نیز مرتبط با حادثه طوفان روز یکشنبه تهران خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha