جوان ۲۴ ساله ای که ۳ سال قبل با الگوبرداری از یک حادثه گاز گرفتگی، همسرش را با استفاده از گاز شهری به قتل رسانده و با یک صحنه سازی زیرکانه سعی داشت مرگ تازه عروس را حادثه گاز گرفتگی جلوه دهد، با هوشیاری قاضی ویژه قتل عمد و تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که در جایگزینی آخرین قطعه از پازل جنایت خود اشتباه کرده بود!

سلامت نیوز: جوان ۲۴ ساله ای که ۳ سال قبل با الگوبرداری از یک حادثه گاز گرفتگی، همسرش را با استفاده از گاز شهری به قتل رسانده و با یک صحنه سازی زیرکانه سعی داشت مرگ تازه عروس را حادثه گاز گرفتگی جلوه دهد، با هوشیاری قاضی ویژه قتل عمد و تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که در جایگزینی آخرین قطعه از پازل جنایت خود اشتباه کرده بود!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، متهم این پرونده جنایی که تنها با عنوان کردن جمله «گرمای شدید فضای اتاق را در بر گرفته بود!» خود را در مخمصه سوالات فنی و تخصصی قاضی ویژه قتل عمد گرفتار کرده بود، دیگر نتوانست داستان سرایی های قبلی خود در پرونده را ادامه دهد و با افتادن در گرداب تناقض گویی به ناچار راز قتل همسرش را که ۳ سال در سینه پنهان کرده بود، فاش کرد. او که صبح روز گذشته توسط کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی به محل وقوع جنایت هدایت شده بود، با دستور قاضی «سیدجواد حسینی» مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا چگونگی ماجرای قتل تازه عروس را تشریح کند. این گزارش حاکی است: پس از آن که قاضی ویژه قتل عمد موادی از قانون مجازات اسلامی را به وی تفهیم کرد که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، مدعی شد: حدود ۳ ماه قبل از وقوع قتل، مراسم جشن ازدواج من و همسرم برگزار شد و ما زندگی زیر یک سقف را آغاز کردیم اما من از همان روزهای اول با او اختلاف داشتم چرا که بدون اجازه من بیرون می رفت و به من دروغ می گفت. به همین خاطر هم خیلی از ازدواجم با او دلسرد بودم. متهم این پرونده که دیگر نمی توانست از ریزش اشک هایش جلوگیری کند دستانش را مقابل صورتش گرفت و در میان گریه ادامه داد: اختلاف ما ادامه داشت تا این که به یاد صحنه گاز گرفتگی یکی از بستگانمان افتادم.

آن دختر با گاز شهری مسموم شده و به کما رفته بود اما پس از انتقال به مرکز درمانی و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. با یادآوری این موضوع جرقه ای در ذهنم ایجاد شد که می توانم همسرم را با این شیوه به قتل برسانم طوری که مرگ او یک حادثه گاز گرفتگی و یا خودکشی جلوه کند!! وقتی این تصمیم را گرفتم بلافاصله رفتارم را نیز تغییر دادم و طوری وانمود کردم که از اختلافات گذشته پشیمان شده ام و می خواهم با عشق و علاقه، به زندگی مشترکمان ادامه بدهم. آن روز در شیفت شب کار می کردم تا این که صبح به منزل آمدم و کنار همسرم به استراحت پرداختم این در حالی بود که نقشه قتل او را نیز مرور می کردم. مدتی بعد استحمام کردم و به او گفتم می خواهم به بیرون از منزل بروم! حدود ساعت ۱۱ صبح به آرامی از جایم بلند شدم ولی همسرم همچنان خواب بود. در این هنگام قاضی حسینی از متهم سوال کرد: همسرت متوجه نشد؟ متهم پاسخ داد: نه! خواب او خیلی سنگین بود!! وقتی از خواب بودن او اطمینان کامل یافتم شیلنگ گاز را از بخاری بیرون کشیدم و شیر گاز را طوری که صدای گاز زیاد شنیده نشود کمی باز کردم. با اجرای این نقشه از خانه بیرون زدم و حدود یک ساعت و نیم تا ۲ ساعت در اطراف محل سکونتمان می گشتم. وقتی به خانه بازگشتم دیدم همسرم در همان مکانی که خوابیده بود دیگر نفس نمی کشد! بلافاصله بیرون رفتم و شیر گاز را از کنتور قطع کردم. نقشه ام به درستی اجرا شده بود و خودم با اورژانس و نیروهای امدادی تماس گرفتم. این در حالی بود که دودکش منزلمان نیز ایراد داشت و من توجهی به آن نمی کردم. وقتی کارشناسان امدادی به محل آمدند و مرگ همسرم را گاز گرفتگی تشخیص دادند فکر کردم دیگر ماجرا تمام شده و هیچ کس به من شک نمی کند اما نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که ۳ سال بعد از این موضوع به دادسرا احضار شدم. وقتی دیدم حقیقت موضوع برای شما (قاضی ویژه قتل عمد) روشن شده است دیگر تصمیم گرفتم حقیقت مرگ همسرم را فاش کنم. حالا هم خیلی پشیمانم چرا که دوباره ازدواج کرده ام و همسرم باردار است! با اعترافات صریح متهم در محل وقوع جنایت، «قاضی حسینی» دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سابقه خبر

اوایل دی سال ۱۳۹۱، مأموران کلانتری سیدی مشهد در تماس با قاضی وقت ویژه قتل عمد، از مرگ مشکوک زن ۱۸ ساله ای در یک منزل مسکونی خبر دادند. بررسی های مقدماتی مقام قضایی و کارآگاهان در حالی از مرگ تازه عروس بر اثر گاز گرفتگی حکایت می کرد که همسر وی در بازجویی ها عنوان کرد: وقتی به منزل بازگشتم گرمای شدیدی فضای خانه را در بر گرفته و شیر گاز شهری نیز باز بود! در همین حال مقام قضایی با صدور قرار قانونی این مرد را آزاد کرد تا بررسی های بیشتری درباره چگونگی مرگ همسرش انجام شود. گزارش خراسان حاکی است: پس از گذشت حدود ۳ سال از این حادثه، قاضی سیدجواد حسینی (قاضی باتجربه ویژه قتل عمد) رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفت. او وقتی با این جمله متهم در یکی از اوراق پرونده مواجه شد، دریافت که متهم در چیدن آخرین قطعه از پازل جنایت اشتباه کرده است چرا که اگر گرمای شدیدی در اتاق وجود داشت باید گاز شهری سوخته باشد بنابراین حادثه گاز گرفتگی معنایی ندارد. همین سرنخ بود که او دستور دستگیری همسر مقتول را صادر کرد و بدین ترتیب ماجرای جنایی لو رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha