معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از مشخص نبودن محل تامین اعتبار معتادان متجاهر گلایه کرد.

سلامت نیوز: معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از مشخص نبودن محل تامین اعتبار معتادان متجاهر گلایه کرد.

به گزارش سلامت نیوز، ایسنا نوشت: اسداله هادی‌نژاد امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در تهران همه مسوولان برای بهبود وضعیت قول می‌دهند، گفت: با این حال پیشرفتی حاصل نمی‌شود چراکه پرداخت هزینه نگهداری معتادان متجاهر مشخص نیست که توسط چه سازمانی باید تقبل شود.

او افزود: مجلس سال گذشته 170 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است که تنها 70 درصد آن تخصیص داده شده و این در حالی است که برای نگهداری معتادان شهر تهران سالانه 64 میلیارد تومان پول لازم است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک سازمان هماهنگ‌کننده به سایر دستگاه‌ها کمک می‌کند، گفت: تهران با همه زیبایی‌هایی که دارد اما لکه‌های نامانوس همچون فرحزاد و... دارد و حتی معتادان در حاشیه اتوبان‌های چمران، نیایش و... لابه‌لای شمشادها پنهان می‌شوند و حتی دیده شده که با آدامس و سیخ از صندوق‌های کمیته امداد پول در می‌آورند و هیچ‌کس اعتراض نمی‌کند.

هادی‌نژاد افزود: خیرین در مرحله فعلی تعدادشان زیاد شده و امیدواریم بتوانیم با ایجاد یک هماهنگی تحت هر عنوان اعم از قرارگاه و دبیرخانه، با کمک خیرین بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha