وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کارگروهی برای بررسی محصولات آسیب رسان در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: با تلاش های وزارت بهداشت این لیست اکنون در اختیار وزیر اقتصاد و امور دارایی قرار دارد تا به طور دقیق بررسی شود.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کارگروهی برای بررسی محصولات آسیب رسان در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: با تلاش های وزارت بهداشت این لیست اکنون در اختیار وزیر اقتصاد و امور دارایی قرار دارد تا به طور دقیق بررسی شود.

 به گزارش سلامت نیوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خانه ملت، در مورد ارایه لیست محصولات آسیب رسان به مجلس برای اخذ مالیات، تاکید کرد: با تلاش های وزارت بهداشت این لیست اکنون در اختیار وزیر اقتصاد و امور دارایی قرار دارد تا به طور دقیق بررسی شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: کارگروهی از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی برای بررسی این لیست تشکیل شد اما باتوجه به تغییر رئیس سازمان مالیاتی کشور کمی تشکیل این جلسات با تاخیر مواجه شد که به نظر می رسد به زودی این نشست ها برگزار شود.

وزارت بهداشت تمام اقدامات خود در زمینه تجمیع بیمه‌ها را انجام داده است

وی درباره آخرین اقدامات وزارت بهداشت در زمینه تجمیع بیمه ها، افزود: وزارت بهداشت اقداماتی که مربوط به طرح تحول سلامت بوده را انجام داده است و مابقی کار بر عهده وزارتخانه هایی است که به طور قانونی عهده دار تجمیع بیمه ها هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: آنچه که در تجمیع بیمه ها مربوط به وزارت بهداشت بوده انجام شده است و از این به بعد همه دستگاه های قانونی در تجمیع بیمه ها موظف به تکمیل این طرح هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha