چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 170445

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 19 تن شیر تاریخ مصرف گذشته از یک انبار شهر سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان جمع آوری و معدوم شد.

سلامت نیوز: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 19 تن شیر تاریخ مصرف گذشته از یک انبار شهر سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایرج ضاربان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان شیر با بسته بندی های مختلف در قالب 19 هزار پاکت طی بازرسی های کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر جمع آوری شد.
وی حفظ سلامت مصرف کنندگان را دلیل عمده جمع آوری شیرهای بسته بندی عنوان کرد و افزود: این فرآورده لبنی به دلیل اتمام تاریخ مصرف و پایان مدت ماندگاری درج شده بر پاکت جمع آوری شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: این فرآورده لبنی پس از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، طبق مقررات معدوم شد.
ضاربان گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در ابتدای راه است و با وجودی که تنها بیش از یک سال از الحاق شهرستان های نیکشهر، فنوج، قصرقند و سرباز به این دانشکده گذشته ولی شاخص های موجود نشان از بهبود وضعیت نسبت به دوره های گذشته دارد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha