وزیر جهاد کشاورزی آلوده بودن برنج‌های توزیع شده از سوی شرکت بازرگانی دولتی را تکذیب کرد و گفت: این محموله‌ها طبق روال معمول پس از انجام تست و آزمایش های صورت گرفته، تاریخ مصرفشان تمدید شد و آلوده نبوده‌اند.

سلامت نیوز: وزیر جهاد کشاورزی آلوده بودن برنج‌های توزیع شده از سوی شرکت بازرگانی دولتی را تکذیب کرد و گفت: این محموله‌ها طبق روال معمول پس از انجام تست و آزمایش های صورت گرفته، تاریخ مصرفشان تمدید شد و آلوده نبوده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمود حجتی امروز - چهارشنبه - در حاشیه نشست مشترک با لوندگ پورسورن - وزیر امور خارجه مغولستان - درباره سلامت برنج‌های وارداتی اظهار کرد: برنج‌های توزیع شده از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران آلوده نبوده و تاریخ مصرف‌شان نگذشته بود بلکه پس از انجام مراحل معمول تست و آزمایش تاریخ مصرف آن‌ها تمدید شده بود.

وی همچنین در خصوص واگذاری وظایف بازرگانی بخش کشاورزی در قالب قانون تمرکز وظایف بازرگانی به وزارت اقتصاد در برنامه ششم گفت: هنوز برنامه ششم نهایی نشده است و از ابتدا هم بر این مصمم بودیم که وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید باید مسئولیت‌های دیگری نیز داشته باشد تا به هنگام تولید درهای واردات کشور به روی یک محصول باز نشود و بازار آن به هم نریزد.

حجتی افزود: واگذاری وظایف بازرگانی بخش کشاورزی به وزارت اقتصاد حتی اگر در برنامه ششم هم پیشنهاد شده باشد این برنامه هنوز کامل نشده و با آن مخالفت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha