شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

کشف جسد مرد ناشناس در خیابان پانزدهم تهرانسر تیم جنایی را در برابر معمای جدیدی قرار داد.

سلامت نیوز:کشف جسد مرد ناشناس در خیابان پانزدهم تهرانسر تیم جنایی را در برابر معمای جدیدی قرار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، ساعت 23:33 دقیقه شب گذشته کشف یک جسد خون آلود در محله تهرانسر به مأموران کلانتری 150 اعلام شد.
با حضور تیمی از مأموران در محل، مرد میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، مدعی شد دقایقی قبل در حال رفتن به خانه بودم که متوجه و جود یک جنازه در کنار در خانه شدم.


با اظهارات مرد میانسال، موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران اعلام شد و تیم جنایی در محل کشف جسد، در خیابان پانزدهم تهرانسر حضور یافتند.
پزشک جنایی پس از معاینه اولیه جسد اعلام کرد جسد متعلق به مردی حدودا 50 ساله است که لباس رسمی به تن داشته و دستانش با چسب بسته شده و سه ساعت از مرگش می گذرد.


در تحقیقات بیشتر مشخص شد مرد ناشناس به علت اصابت چهار ضربه به سینه و پهلویش جانش را از دست داده است. همچنین با توجه به وضعیت ظاهری جسد تیم جنایی احتمال دادند، مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و سپس در این خیابان خلوت رها شده است.


با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محسن مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل تحقیقات‌شان را برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha