دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 172104

مدیر گروه پرستاری و معاون آموزشی بیمارستان تربت حیدریه معتقد است که اهداف طرح تربیت پرستار بیمارستانی مبهم است و معلوم نیست بر چه اساسی این مسئله را مطرح کرده اند.

سلامت نیوز: مدیر گروه پرستاری و معاون آموزشی بیمارستان تربت حیدریه معتقد است که اهداف طرح تربیت پرستار بیمارستانی مبهم است و معلوم نیست بر چه اساسی این مسئله را مطرح کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز، مجید حسن زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، اظهارداشت: دانشکده های پرستاری خودشان ظرفیت تربیت و آموزش نیروی پرستاری را دارند. پس چه لزومی دارد که این کار به بیمارستان های دولتی و خصوصی سپرده شود.


وی با انتقاد از نگاه بنگاه داری در طرح تربیت پرستار بیمارستانی، تاکید کرد: می خواهند با این طرح، دانشگاه آزاد را تقویت کنند. در صورتی که اگر بیمارستان های خصوصی پرستار نیاز دارند، می توانند از طریق بورسیه آنها اقدام کنند.


حسن زاده همچنین به بیمارستان های دولتی اشاره کرد و افزود: بیمارستان های دولتی هم وابسته به دانشکده های پرستاری هستند و می توانند از ظرفیت دانشکده ها برای تربیت نیروی پرستاری استفاده کنند.


مدیر گروه پرستاری و معاون آموزشی بیمارستان تربت حیدریه با اشاره به تعداد بالای فارغ التحصیلان پرستاری در کشور، گفت: اگر نیاز فوری به پرستار دارند، چرا همین افراد فارغ التحصیل را جذب نمی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha