معاون پرستاری وزارت بهداشت از اختصاص حدود 64 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان‌ها برای تاسیس و نوسازی پاویون‌های پرستاری خبر داد و گفت: در استان‌هایی مانند فارس و شهرستان‌های داخلی آن، این کار به خوبی انجام شده است.

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت از اختصاص حدود 64 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان‌ها برای تاسیس و نوسازی پاویون‌های پرستاری خبر داد و گفت: در استان‌هایی مانند فارس و شهرستان‌های داخلی آن، این کار به خوبی انجام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمد میرزابیگی ، از اختصاص حدود 64 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد پاویون‌های پرستاری در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: انتظار ما این بوده که تاکنون بیمارستان‌ها اقدامات خود را برای تاسیس و نوسازی پاویون‌های پرستاری انجام داده باشند.

وی افزود: بر این اساس از مدیران پرستاری انتظار داریم که اگر جایی کار ایجاد پاویون‌های پرستاری انجام نشده، به ما گزارش دهند. البته بعضا گزارش‌هایی داشته‌ایم که این کار انجام شده است.

میرزابیگی با بیان اینکه اعلام کردیم که برای هر پاویون به طور میانگین 10 میلیون تومان اختصاص یابد، اتاقی را تجهیز کرده و امکانات لازم را برای پرستاران قرار دهند، اظهار کرد: برآورد ما این است که 10 میلیون تومان برای هر بخش کفایت می‌کند. بر این اساس بیش از شش ماه است که معاونت درمان اعتبارات این موضوع را پرداخت کرده است. حال باید به ما گزارش شود که این اتفاق افتاده یا خیر.

به گفته وی، در استان‌هایی مانند فارس و شهرستان‌های داخلی آن، ایجاد پاویون پرستاری به خوبی انجام شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha