فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 92 کیلوگرم تریاک که در 170 بطری آب معدنی جاسازی شده بود خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 92 کیلوگرم تریاک که در 170 بطری آب معدنی جاسازی شده بود خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار علیرضا مظاهری بیان داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در استان خراسان شمالی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به شهرستان بجنورد را داشته اند، افزود: در ادامه تحقیقات منزل سرکرده قاچاقچیان، شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اطمینان از انتقال مواد مخدر به منزل قاچاقچیان در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل شده و چهار نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

مظاهری تصریح کرد: در طی بازرسی از منزل این قاچاقچیان 170 بطری آب معدنی حاوی 92 کیلوگرم تریاک را از صندوق عقب یک دستگاه خودروی کیا سراتوکشف کردند.

وی با بیان اینکه دو نفر از اعضای این باند برادر هستند، گفت: این قاچاقچیان پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha