ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دستور داده است که مسئولان به هر قیمتی که شده از مردم روسیه در برابر مواد غذایی دستکاری شده‌ی ژنتیکی محافظت کنند.

دستور پوتین برای محافظت مردم روسیه در مقابل محصولات دستکاری شده ژنتیکی

سلامت نیوز:ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دستور داده است که مسئولان به هر قیمتی که شده از مردم روسیه در برابر مواد غذایی دستکاری شده‌ی ژنتیکی محافظت کنند.


به گزارش سلامت نیوز پوتین معتقد است که نسل بعدی بشر در معرض خطرات زیادی از بابت مواد غذایی دستکاری شده‌ی ژنتیکی قرار خواهد داشت و غرب و دیگر قدرت‌های بزرگ در این زمینه فقط به فکر منافع خود هستند و عمدا باعث پیشرفت و همه‌گیر شدن صنعت مواد غذایی دستکاری شده‌ی ژنتیکی شده‌اند.

او می‌گوید: بشر حق انتخاب دارد تا ذهن و بدن خود را در شرایطی سالم رشد و پرورش دهد و یا راه و مسیر غرب را پیش بگیرد و جامعه‌ی خود را با تغییر ژنتیکی مواد غذایی، داروها و فست فودها که همانند مواد مخدر خطرناک هستند، آلوده کند.باید با این پدیده مبارزه کنیم. یک جامعه‌ی مریض از نظر جسمی و ذهنی مورد علاقه‌ی ما نیست.


در ادامه‌ی این گزارش آمده است:دولت روسیه قرار است زمین‌هایی را چند سالی به صورت رایگان در اختیار کشاورزانی قرار دهد که قصد دارند محصولات ارگانیک کشت کنند و روسیه را تبدیل به بزرگ‌ترین صادر کننده‌ی مواد غذایی ارگانیک کند.


این گزارش زمانی منتشر شد که کرملین اعلام کرده بود برنامه‌هایی برای مقابله با محصولات و غذاهای دستکاری شده‌ی ژنتیکی دارد.  این کشور راه خود را برای رسیدن به مواد غذایی طبیعی و ارگانیک ادامه می‌‌دهد و بر اساس خواسته‌های پوتین، تبدیل به بزرگترین تولید کننده‌ی مواد غذایی ارگانیک شود.


پوتین امریکا و دیگر تولیدکننده‌های بزرگ غذا را متهم کرد که دیگر مواد غذایی سالم و با کیفیت تحویل مردم نمی‌دهد.

در این رابطه یکی از نمایندگان مجلس روسیه در سخنرانی خود اشاره کرد:روسیه نه تنها می‌تواند نیازهای آب و غذایی مردم کشورش را تامین کند، بلکه در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به بزرگ‌ترین صادر کننده‌ی آب و غذای تمیز و طبیعی و با کیفیت بالا تبدیل شود، مخصوصا این که بازار و تقاضا برای این دست از محصولات در حال رشد است.


در قسمتی دیگر از صحبت‌های پوتین اشاره شد که روسیه قرار است بیشتر به یک صادر کننده‌ی مواد غذایی تبدیل شود و مواد غذایی کمتری را وارد کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha