سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 179242

به گفته یک کارشناس طب سنتی، تهیه شربتی از آبلیمو عسل و نوشیدن آن می‌تواند باعث تنظیم ضربان قلب و متعادل نگه‌داشتن میزان فشار خون شود.

سلامت نیوز: به گفته یک کارشناس طب سنتی، تهیه شربتی از آبلیمو عسل و نوشیدن آن می‌تواند باعث تنظیم ضربان قلب و متعادل نگه‌داشتن میزان فشار خون شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، یک کار‌شناس طب سنتی گفت: افراد اگر می‌خواهند قلبی سالم با ضربانی منظم داشته باشند، نوشیدن آبلیمو و عسل را فراموش نکنند. این ترکیب با تنظیم فشار خون سلامت قلب را تضمین خواهد کرد، همچنین مانع از بسته‌شدن و گرفتگی شریان‌های اصلی قلب می‌شود.

سید جواد علوی درباره برخی نکات سلامتی‌بخش اظهار داشت: از دیدگاه طب سنتی افراد با رعایت نکات خیلی ساده می‌توانند سلامت خود را حفظ کنند.
به‌گفته وی افراد اگر می‌خواهند قلبی سالم با ضربانی منظم داشته باشند، نوشیدن آبلیمو و عسل را فراموش نکنند. این ترکیب با تنظیم فشار خون که از اصلیترین تهدید کننده‌های سلامت قلب به شمار می‌رود، سلامت قلب را تضمین خواهد کرد.
این کار‌شناس طب سنتی ادامه داد: شربت آبلیمو و عسل علاوه بر حفظ سلامت قلب، به‌دلیل قدرت پاکسازی که دارد، مانع از بسته شدن و گرفتگی شریان‌های اصلی قلب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha