در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش‌آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تایید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

شناسایی و برخورد با معلم خاطی پایتخت که دانش‌آموزانش را ضرب و شتم می‌کرد

سلامت نیوز: در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش‌آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تایید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جهان صنعت، مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق را در یکی از مدارس شهر تهران تایید و اظهار کرد: این اتفاق در سال‌جاری رخ داده است.
وی افزود: به محض اینکه این فایل تصویری به دست ما رسید،‌ معلم و مدرسه مربوطه را شناسایی کردیم و بازرس ویژه‌ای به آن مکان اعزام شد.


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پرونده معلم مربوطه دو روز گذشته تکمیل و به هیات تخلفات اداری ارسال شده است، گفت: این مدرسه‌ غیرانتفاعی بوده و با معلم خاطی قطع همکاری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha