سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح صحت و سقم حقوق دو میلیاردی در وزارت بهداشت گفت:کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند باید پس از بررسی نهادهای نظارتی نسبت به ادعای خود پاسخ حقوقی دهند اما از بررسی این حقوق‌های نجومی توسط سازمانهای نظارتی استقبال می‌کنیم.

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح صحت و سقم حقوق دو میلیاردی در وزارت بهداشت گفت:کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند باید پس از بررسی نهادهای نظارتی نسبت به ادعای خود پاسخ حقوقی دهند اما از بررسی این حقوق‌های نجومی توسط سازمانهای نظارتی استقبال می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، دکتر ایرج حریرچی در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره حقوق دو میلیاردی در وزارت بهداشت عنوان کرد: این اظهارات مبنای مشخصی ندارد و وزارت بهداشت نیز در گذشته پاسخ داده است و چندان نیز مایل نیستیم به این اظهارنظرهای بدون مبنا پاسخ دهیم زیرا اصلاً چنین پرداختی‌های وجود ندارد چون ممکن نیست و چنین پرداخت‌های را به شدت تکذیب می‌کنیم.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت درباره چرایی چنین اظهارنظرهای ادامه داد: به هر حال افراد آزاد هستند اظهار نظر کنند ولی باید همانطور که ما از بررسی نهادهای نظارتی درباره این موضوع استقبال می‌کنیم این افراد نیز پس از نظر نهایی نهادهای نظارتی خودشان نیز پاسخگویی چنین اظهارنظرهای باشند زیرا با این اظهارنظرهای بدون مبنا ذهن جامعه و خدمتگزاران نظام به نهادهای نظارتی دچار تردید می‌شود.

دکتر حریرچی تصریح کرد: اگر چنین افرادی که ادعای حقوق‌های یک و دو میلیاردی در وزارت بهداشت می‌کنند نتوانند ادعای خود را ثابت کنند باید آنها نیز در محاکم حقوقی پاسخ این ادعای خود باشند.

گفتنی است در جلسه علنی امروز مجلس، یکی از نمایندگان نسبت به پرداخت حقوق های نجومی نیم و دو میلیاردی در وزارت بهداشت تذکر داده بود که رییس مجلس نیز اعلام کرد که نهادهای نظارتی در این موارد، نتایج بررسی های خود را اعلام خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رحمت ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    1 0
    آقاي قاضي زاده درست شنيده شايد پرداخت يكجا پيدا نشه ولي دريافتي يكنفر رو از جاهاي مختلف كه جمع و جور كنن به دو ميليارد هم ميرسه اگه دريافتي هاي همين آقارو كه كار جراحي و .... ده ها كار ديگه تو مجموعه وزارت بهداشت انجام ميده بتونند بررسي و جمع و جور كنن شايد دوميليارد چيزي نباشه، از طرفي حالا كه بگير بگيره من هم خبر دارم پرداخت حقوق و مزايا هاي كلان ماهانه و فصلي و غيرمستمر در سازمان حسابرسي هم چون توسط هيچ مرجعي نظارت درست و حسابي نمي شود بيداد مي كنه مخصوصاً به اعضاي هيات مديره و هيات نظارت بر اين سازمان، معاونين و مديران ارشد و مديران فني حيف كه دسترسي ندارم از فيشهاي آقايون تصوير بذارم در سايتها و تلگرام و گرنه همه مي ديدند كه اونجا چه خبره به هيچ رسانه اي هم دسترسي ندارم كه اطلاع رساني كنم -ديوان محاسبات و بازرسي كل هم كه با اينها رسم رفاقت دارند سراغشون نمي روند و سر و ته قضايا رو هم مي آرند .