محصولات ارگانیک و غیر تراریخته از گزند تراریخته‌ها در امان نیستند. طوفان مونسانتو هر روز گسترده‌تر می‌شود. سموم گلایفوسیتی که کشاورزان مونسانتو بر روی محصولات‌شان اسپری می‌کنند، حتی بعد از برداشت محصول هم آثارشان بر روی زمین وجود دارد.

آیا گلایفوسیت در صبحانه‌تان هم وجود دارد؟

سلامت نیوز: گاهی محصولات غیر دستکاری شده ژنتیک هم از گزند تراریخته‌ها در امان نیستند. طوفان مونسانتو هر روز گسترده‌تر می‌شود. سموم گلایفوسیتی که کشاورزان مونسانتو بر روی محصولات‌شان اسپری می‌کنند، حتی بعد از برداشت محصول هم آثارشان بر روی زمین وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز نچرال نیوز نوشت :برخلاف چیزی که گفته می‌شد گلایفوسیت پس از اسپری بر روی گیاهان با آب از بین نمی‌رود، شواهد نشان می‌دهد در ادرار انسان، خون و حتی شیر مادران هم این ماده شیمیایی یافت شده است. حتی به لطف استفاده از پنبه‌های تراریخته، گلایفوسیت در پد های بهداشتی بانوان هم مشاهده شده است.

حالا مواد شیمیایی تراریخته‌ها حتی در بافت حیوانات هم مشاهده شده است. بزرگ‌ترین خطر این مواد شیمیایی سرطان است.

به تازگی مشخص شده است که این ماده شیمیایی در وعده‌های صبحانه نیز یافت می‌شود، در موادی چون نان گندم ، کرم‌های قهوه، تخم مرغ‌های بدون آنتی بیوتیک و ... پیدا شده است.

این یک فاجعه است! مصرف کننده‌ای که به دنبال استفاده از مواد و محصولات طبیعی و ارگانیک و سالم است، موادی را مصرف می‌کند که دارای سم‌های تراریخته هستند.

این محصولات هیچ وقت به طور مستقیم توسط گلایفوسیت‌ها اسپری نشد‌ه‌اند. مشخص است که این سموم در بدن حیوانات می‌ماند و در مناطق دیگر پخش می‌شود و در نهایت وارد بدن انسان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha