شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها خبر داد.

جزئیات اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی

سلامت نیوز:معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها خبر داد.

شهیندخت مولاوردی در گفت و گو با خبرگزاری پانا، با بیان اینکه اجرای طرح ملی تاب‌ آوری اجتماعی در دستور کار معاونت زنان و خانواده قرار دارد، اظهارداشت: قرار است پایلوت این طرح به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و نزاع در اجتماع و خانواده ها تا پایان سال جاری در استان های کشور اجرا شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه خشونت علیه زنان در خانواده و جامعه از جمله آسیب‌ های موجود و رو به رشد است، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم شرایطی را برای کاهش روند خشونت علیه زنان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پیگیری لوایح مربوط به کاهش آسیب ‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده در دستور کار معاونت قرار دارد، گفت: بنابراین به کارگیری تمام ظرفیت‌ های علمی، انسانی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌ های اجتماعی حوزه زنان به طور جدی دنبال می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha