سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

تازه‌عروس وقتی برای اجاره كردن خانه وارد ساختمان مسكونی شد، متوجه شد كه خودرویی كه از مادرش سرقت شده در پاركینگ پارك شده است، بنابراین پلیس را از ماجرا با خبر كرد.

عروس‌ خوشقدم دزد را به دام انداخت

سلامت نیوز: تازه‌عروس وقتی برای اجاره كردن خانه وارد ساختمان مسكونی شد، متوجه شد كه خودرویی كه از مادرش سرقت شده در پاركینگ پارك شده است، بنابراین پلیس را از ماجرا با خبر كرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان،ساعت 19 و 22 دقیقه شامگاه پنج شنبه 27 آبان ماه امسال، زن میانسالی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت لحظاتی قبل خودروی پرایدش از داخل خیابان 218 شرقی منطقه تهرانپارس سرقت شده است. لحظاتی پس از اعلام این خبر تیمی از مأموران كلانتری 126 تهرانپارس راهی محل حادثه شدند. شاكی در توضیح ماجرا گفت: من بازنشسته اداره دولتی هستم و خانه‌ام همین نزدیكی است. چند ماه قبل كه بازنشسته شدم با پول آن برای خودم خودروی پرایدی خریدم. امروز غذای نذری پختم و بین همسایه‌ها و بستگان پخش كردم. ساعتی قبل با خودروام مقداری غذای نذری برای یكی از بستگان نزدیكم كه در این خیابان زندگی می‌كند، آوردم. خودروام را كنار خانه آنها پارك كردم، اما دقایقی قبل وقتی به سراغ خودروام آمدم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم و هر چقدر دنبال خودروام گشتم آن را نیافتم كه معلوم شد سارق یا سارقانی خودروام را سرقت كرده‌اند.

پس از طرح این شكایت، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان زن بازنشسته آغاز كردند تا اینكه ساعت 11 و 30 روز بعد از حادثه شاكی دوباره با مأموران كلانتری تماس گرفت و گفت خودرواش را داخل پاركینگ یک آپارتمان مسكونی در خیابان 216 شرقی در نزدیكی محل حادثه پیدا كرده است. سپس مأموران كلانتری در محل اعلام شده كه آپارتمان چهار طبقه‌ای بود، حاضر شدند. شاكی گفت: دخترم به تازگی ازدواج كرده و قرار است بعد از پایان ماه صفر مراسم عروسی‌اش را برگزار كنیم و به خانه خودش برود. به همین دلیل مدتی است همراه دخترم به دنبال خانه اجاره‌ای در نزدیكی خانه‌ا‌م هستم تا اینكه امروز بنگاه املاكی به ما آدرس این آپارتمان را داد و گفت طبقه دوم آن را صاحبش برای اجاره گذاشته است. پس از گرفتن آدرس همراه دخترم به آپارتمان مورد نظر آمدیم. من و دخترم آپارتمان را پسندیدیم و وقتی برای دیدن پاركینگ و انباری‌اش به داخل پاركینگ آمدیم، ناگهان چشمم به خودروی پرایدم كه داخل پاركینگ پارك شده بود، افتاد كه شب قبل سرقت شده بود. خیلی برایم عجیب بود و اصلاً باورم نمی‌شد، اما وقتی به آن نزدیك شدم، دیدم خودروی پراید من است. در حالی كه شوكه شده بودم با اداره پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.

پس از این مأموران برای بررسی موضوع دست به تحقیق زدند. بررسی‌ها نشان داد خودروی سرقتی را مستأجر طبقه چهارم كه مرد 43 ساله‌ای به نام فرشاد است، شب قبل به داخل پاركینگ آورده است. همچنین  در بررسی‌‌های بعدی مشخص شد فرشاد سارق سابقه‌داری است كه چندین سابقه سرقت خودرو و لوازم داخل آن در پرونده‌اش ثبت و به تاز‌‌گی از زندان آزاد شده است. در ادامه مأموران با دستور قضایی برای دستگیری فرشاد وارد طبقه چهارم ساختمان مسكونی شدند و متهم را بازداشت كردند. مأموران همچنین داخل منزل سارق مقدار زیادی لوازم سرقتی پیدا كردند و معلوم شد تعدادی از آنها شب قبل از خودروی سرقتی داخل پاركینگ باز شده است.

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای ناحیه 34 ویژه سرقت منتقل شد. وی مقابل قاضی عموزاد، بازپرس شعبه چهارم به سرقت خودروی پراید و چند سرقت لوازم داخلی خودروهای دیگر اعتراف كرد. متهم گفت: سال قبل به جرم سرقت لوازم خودرو به دام افتادم و با حكم قاضی یك سال به زندان رفتم. مدتی قبل آزاد شدم و دوباره دست به سرقت زدم. من خودروهای سرقتی را به داخل پاركینگ خانه‌ام می‌آوردم و به بهانه اینكه تعمیركار هستم، لوازم داخل آن را باز می‌كردم و به صورت اوراقی می‌فروختم و بعد خودرو را یا می‌فروختم یا در خیابان رها می‌كردم. شب قبل این خودرو را سرقت كردم و به داخل پاركینگ آوردم و مقداری از لوازم آن را باز كردم و قرار بود امروز خودرو را به یكی از دوستانم بفروشم، اما بدشانسی آوردم و شاكی كه برای اجاره خانه به ساختمان محل زندگی من آمده بود با دیدن خودرواش مرا به دام انداخت.
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی عموزاد در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha