یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ زن 35 ساله در پی استنشاق گاز مونوکسید کربن خبرداد.

زن 35 ساله قربانی گازگرفتگی شد

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ زن 35 ساله در پی استنشاق گاز مونوکسید کربن خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سید جلال ملکی  گفت: ساعت 10 و 43 دقیقه صبح امروز یک مورد گاز گرفتگی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: گروه امداد شماره 9 سازمان آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: این حادثه در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه واقع در خیابان شکوفه، خیابان عزیزی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه " ساکنان ساختمان موضوع گاز گرفتگی را به نیروهای آتش نشانی اطلاع دادند" تصریح کرد: به دلیل غیبت زن 35 ساله، ساکنان این ساختمان نگران این فرد شده و موضوع را به سازمان آتش نشانی اطلاع دادند.

وی ادامه داد: زمانی که نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند، با پیکر زنی 35 ساله واجه شده که کنار بخاری خانه به خواب رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر مرگ خاموش زن 35 ساله خاطرنشان کرد: پس از حضور آتش نشان ها در محل، مشخص شد چند ساعت از مرگ این زن گذشته و علائم مسمومیت و کبودی به روی پیکر او کاملا قابل تشخیص بود.

ملکی در خصوص علت اصلی مرگ این زن اذعان کرد: علت اصلی مرگ از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد اما کارشناس سازمان آتش نشانی اعلام کرد که علت مرگ می تواند استفاده نامناسب از لوله آبگرمکن و همچنین متصل نبودن دودکش بخاری یه روی دیوار و بسته بودن کامل تمام درها و پنجره ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha