سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وقوع آتش‌سوزی در مدرسه روستای سیف‌آباد شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است.

آتش‌سوزی در مدرسه روستای سیف‌آباد همدان

سلامت نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وقوع آتش‌سوزی در مدرسه روستای سیف‌آباد شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی خزاعی گفت: آتش‌سوزی در این مدرسه به علت دست‌کاری بخاری توسط دانش‌آموزان و ریزش نفت بیش از ظرفیت مخزن این بخاری به وقوع پیوسته است.

وی با تأکید بر اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است، افزود: با توجه به اینکه شدت آتش‌سوزی وسیع نبوده خسارت جدی هم متوجه کلاس درس نشده است.

وی یادآور شد: پس از وقوع آتش‌سوزی معلم و مدیر به سرعت اقدام به خارج کردن دانش‌آموزان از کلاس درس می‌کنند.

خزاعی ادامه داد: بخاری این کلاس از نوع بخاری نفتی کاربراتوری بوده که بر اساس سیاست آموزش و پرورش قرار بوده تمامی مدارسی که با بخاری نفتی می‌سوزند به بخاری گازسوز تبدیل شوند و این برنامه در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر در مدارس برخی از روستاهای همدان بخاری نفتی وجود دارد، 40 مدرسه در شهرستان اسدآباد شرایطی همچون شرایط مدرسه روستای سیف‌آباد را دارند که با بخاری نفتی کابراتوری فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha