قائم مقائم انجمن صرع ایران عنوان کرد: برخی موارد افراد مبتلا به صرع می‌توانند موفق، مثبت و خیلی بهتر از افراد سالم عمل کنند و این امر مستلزم همکاری خوب ارگان‌ها خصوصا وزارت بهداشت در زمینه بودجه و امکانات درمان است.

مبتلایان به صرع می‌توانند موفق‌تر از افراد سالم باشند

سلامت نیوز:قائم مقائم انجمن صرع ایران عنوان کرد: برخی موارد افراد مبتلا به صرع می‌توانند موفق، مثبت و خیلی بهتر از افراد سالم عمل کنند و این امر مستلزم همکاری خوب ارگان‌ها خصوصا وزارت بهداشت در زمینه بودجه و امکانات درمان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ، دکتر پرویز بهرامی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی دومین دوشنبه فوریه هر سال به نام روز صرع نام گذاری شده است، افزود: امسال این روز مصادف با روز ۲۵ بهمن، ۱۳ فوریه در سراسر دنیاست که باید با جامعه جهانی همراه باشیم و برنامه‌های مربوط به این روز را اجرا کنیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن صرع ایران،وی هدف از نام گذاری این روز را ارتقای آگاهی سطح افراد جامعه در مورد صرع و از بین بردن خرافات در این زمینه برشمرد و گفت: بر خلاف تصور افراد جامعه در برخی موارد افراد مبتلا به صرع می‌توانند موفق، مثبت و خیلی بهتر از افراد سالم عمل کنند و این امر مستلزم همکاری خوب ارگان‌ها خصوصا وزارت بهداشت در زمینه بودجه و امکانات درمان است.

بهرامی به تشریح برنامه‌های انجمن به مناسبت روز جهانی صرع پرداخت و افزود: پخش کلیپ‌های کمک‌های اولیه در رسانه ملی، نمایش پلاکاردهایی در سطح سه میدان بهارستان، امام خمینی و راه آهن توسط مردان بنفش پوش، استقرار اتوبوس‌هایی برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در زمینه صرع و تهیه و پخش تیزرهای آموزشی در مترو، مسابقه شطرنج با «احسان قائم مقامی» از مهم‌ترین برنامه‌های روز صرع است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha