مادر جوان مشهدی دو فرزند ٤ و ٧ ساله خود را كشت و اقدام به خودكشی كرد. راضیه ۳۳ ساله شنبه شب اقدام به كشتن خود، پسر چهارساله و دختر هشت ساله‌اش كرد. او پس از خفه كردن فرزندانش خواست رگ دستش را بزند و به خواهرش پیام داد كه خود و فرزندانش را همان شب خواهد كشت. خواهر این زن وقتی دیروز (یكشنبه) به منزل او رفت با جسد ۲ كودك و بدن نیمه جان خواهرش مواجه شد.

زن بعد از كشتن دو فرزندش خواست خودكشی كند اما نتوانست

سلامت نیوز: مادر جوان مشهدی دو فرزند ٤ و ٧ ساله خود را كشت و اقدام به خودكشی كرد. راضیه ۳۳ ساله شنبه شب اقدام به كشتن خود، پسر چهارساله و دختر هشت ساله‌اش كرد. او پس از خفه كردن فرزندانش خواست رگ دستش را بزند و به خواهرش پیام داد كه خود و فرزندانش را همان شب خواهد كشت. خواهر این زن وقتی دیروز (یكشنبه) به منزل او رفت با جسد ۲ كودك و بدن نیمه جان خواهرش مواجه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، صبح دیروز ماموران كلانتری آبكوه مشهد در تماس خواهر این زن جوان از ماجرای كشته شدن دو خواهرزاده‌اش و شرایط سخت خواهرش خبردار شدند. خیلی زود تیمی از ماموران پلیس مشهد به ساختمان شماره ۳۸ در بلوار امام هادی(ع) رفتند و جسد دو كودك را در حالی كه روی زمین افتاده بودند، دیدند. این درحالی بود كه راضیه نیز غرق در خون در كنار بچه‌هایش با مرگ دست و پنجه نرم می‌كرد. راضیه خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات فنی به دستور قاضی احمدی‌نژاد در اختیار تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. كارآگاهان در گام نخست از خواهر راضیه كه ماموران را با خبر كرده بود تحقیقات‌شان را شروع كردند.

او به ماموران گفت: «صبح وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم خواهرم راضیه پیامكی به من داد و از من طلب حلالیت كرده است. نگران شدم و خیلی زود به خانه خواهرم آمدم كه با جسد علیرضا و طاهره روبه رو شدم و این در حالی بود كه خواهرم نیز غرق خون روی زمین افتاده بود. در ادامه كارآگاهان سراغ راضیه در بیمارستان رفتند. او در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینكه در شرایط روحی و روانی سختی قرار داشت ادعا كرد كه به خاطر ماجرای تلخی كه در زندگی‌اش رخ داده بود افسردگی گرفته و تصمیم داشته از شوهر دومش نیز جدا شود اما او مخالفت می‌كند.

راضیه گفت: شوهرم در خانه نبود و شب با فرزندانم شام خوردیم و خوابیدیم تا اینكه ساعت یك بامداد بود كه از خواب بیدار شدم و نمی‌دانم چه شد كه تصمیم به قتل فرزندانم گرفتم و ابتدا دخترم طاهره را خفه كردم و سپس سراغ فرزند دیگرم علیرضا رفتم و او را نیز خفه كردم. پس از مرگ فرزندانم تصمیم به خودكشی گرفتم تا به زندگی‌ام پایان دهم و با چاقو اقدام به خودزنی كردم كه نمی‌دانم چرا پس از چند ضربه پشیمان شدم و به خواهرم پیامك دادم تا اینكه صبح خواهرم سراغم آمد و پلیس و امدادگران را با خبر كرد.»

سرهنگ محمد بوستانی، رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: «در حال حاضر ادعاهای زن جوان در اداره پلیس آگاهی مشهد تحت بررسی قرار دارد تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود. بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد زن جوان سابقه بیماری روانی ندارد. تحقیقات درباره این قتل وحشتناك همچنان ادامه دارد.»

قاضی علی‌اكبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز گفت: «زن ۳۳ ساله‌ای شب گذشته اقدام به كشتن خود، پسر چهارساله و دختر هشت ساله‌اش كرد. این زن پس از خفه كردن فرزندانش اقدام به زدن رگ دست خود كرده و به خواهرش نیز پیام داده بود كه خود و فرزندانش را نیز خواهد كشت. طبق اظهارات اولیه، این زن به دلیل اختلاف با همسرش این جنایت را انجام داده، ولی تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد.»

احمدی‌نژاد با بیان اینكه زن جوان سابقه بیماری روانی نیز ندارد، خاطرنشان كرد: «دختر این زن متعلق به همسر اول و پسرش متعلق به همسر فعلی‌اش است.» همچنین دو ماه پیش مادری در شهرك آزادی تهران همسر و دو كودكش را كشت. او در حال حاضر برای مراحل تایید سلامت یا عدم سلامت روحی‌اش در بیمارستان رازی تهران بستری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha