قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 17 درصد کارگران، قبل از اجرای طرح تحول سلامت، متحمل هزینه‌های کمرشکن درمانی می‌شدند؛ این در حالی است که مردم و کارگران از خدمات این طرح رضایت دارند و هزینه هایشان بسیار کم شده است.

۱۷درصد کارگرها قبل از طرح تحول سلامت متحمل هزینه‌های کمرشکن درمانی می‌شدند

سلامت نیوز: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 17 درصد کارگران، قبل از اجرای طرح تحول سلامت، متحمل هزینه‌های کمرشکن درمانی می‌شدند؛ این در حالی است که مردم و کارگران از خدمات این طرح رضایت دارند و هزینه هایشان بسیار کم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،ایرج حریرچی این مطلب را در پاسخ به این ادعا که وزارت بهداشت به جای حل مشکلات سلامت، هزینه‌های درمان را افزایش داده است، بیان کرد.
وی گفت: نظر مردم درباره طرح تحول سلامت متفاوت از نظر مسئولان سازمان تامین اجتماعی است و رضایت مردم و کارگران در خصوص دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت، وزارت بهداشت را بیش از پیش برای ادامه این طرح مصمم‌تر کرده است.
وی افزود: وزارت بهداشت در تمام نظرسنجی‌هایی که بعد از شروع طرح تحول سلامت توسط سازمان‌ها و نهادهای غیر وزارت بهداشت انجام شده است، دارای رتبه اول یا دوم از نظر کسب رضایت مردم بوده است.
حریرچی خاطرنشان کرد: برای ما جای تعجب بسیار است در حالی که قبل از طرح تحول سلامت 17 درصد اقشار کارگری دچار هزینه‌های کمر شکن درمان می‌شدند، چرا این مسئولان در مورد این مشکلات سخنرانی و مصاحبه نمی‌کردند؟
معاون کل وزارت بهداشت اضافه کرد: بهتر است این افراد به جای فرافکنی و طفره رفتن توضیح دهند که چرا سازمان تامین اجتماعی که چند دهه است تحت تسلط این جریانات است در چنین وضعیتی به سر می‌برده است و اقشار کارگری از وضعیت معیشت و سلامت خود ناراضی هستند؟ آیا این کار سختی است که به کارگران و بیمه شده‌های تامین اجتماعی بگویند که سهم نه بیست و هفتم درمان را کجا هزینه کرده‌اند؟
وی اضافه کرد: این گونه اظهارات خللی در عزم خدمتگزاران مردم در وزارت بهداشت در ارتقای خدمت رسانی به مردم و کارگران و کشاورزان و اقشار محروم نخواهد داشت و وزارت بهداشت تا آخر، مظلومانه اما با افتخار و اقتدار به مردم خدمت خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha