یكی از این مغازه دارها با فریاد می‌گفت: همان زمان هم به قالیباف گفتیم كه چه كسی پاسخگوی زیان ما است؟ ولی او با قاطعیت گفت: من كه نمرده‌ام. هنوز زنده‌ام و حق و حقوق همه شما را می‌دهم ولی الان هیچ كس حاضر نیست خسارتی به ما بدهد. حتی ما جزو خسارت‌دیده‌های پلاسكو نیز محسوب نمی‌شویم.

چه کسی خسارت کسبه ای که مغازه هایشان برای امداد به پلاسکو تخریب شد را می دهد؟

سلامت نیوز: یكی از این مغازه دارها با فریاد می‌گفت: همان زمان هم به قالیباف گفتیم كه چه كسی پاسخگوی زیان ما است؟ ولی او با قاطعیت گفت: من كه نمرده‌ام. هنوز زنده‌ام و حق و حقوق همه شما را می‌دهم ولی الان هیچ كس حاضر نیست خسارتی به ما بدهد. حتی ما جزو خسارت‌دیده‌های پلاسكو نیز محسوب نمی‌شویم.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد نوشت: از حاشیه‌های جلسه علنی صبح دیروز شورای شهر تهران حضورتعدادی از كسبه ملك پاساژ شمشاد، (پاساژمجاور پلاسكو) كه بنا به دستور دادستان و شهرداری برای تسریع در امدادرسانی و آواربرداری تخریب شده بودند، بود. بیش از ١٠ نفر از مغازه داران این پاساژ كه مغازه‌های‌شان تخریب شده بود با حضور در صحن شورا خواستار پیگیری و حل مشكلات‌شان شدند.

یكی از این كسبه در حالی كه فریاد می‌زد، گفت: یك شب به ما گفتند كه بنا به دستور دادستانی باید مغازه‌های شما كه مجاور پلاسكو است تخریب شود ولی حالا كه امدادرسانی و آواربرداری تمام شده، هیچ‌كس پاسخگوی ما نیست. درحالی كه تمام اجناس مان از بین رفت و مغازه مان تخریب شده است. وی با بیان اینكه به ما گفتند كه ملك‌تان را خراب می‌كنیم و بعد از مدتی خسارت‌تان را می‌دهیم، گفت: حالا ما بین دادستانی و شهرداری می‌رویم و می‌آییم اما هیچ‌كس مسوولیت این تخریب و پرداخت خسارت را قبول نمی‌كند.


یكی دیگر از این مغازه دارها نیز با فریاد می‌گفت: همان زمان هم به قالیباف گفتیم كه چه كسی پاسخگوی زیان ما است؟ ولی او با قاطعیت گفت: من كه نمرده‌ام. هنوز زنده‌ام و حق و حقوق همه شما را می‌دهم ولی الان هیچ كس حاضر نیست خسارتی به ما بدهد. حتی ما جزو خسارت‌دیده‌های پلاسكو نیز محسوب نمی‌شویم. وی درحالی كه از شدت عصبانیت صدایش می‌لرزید گفت: شهرداری به ما می‌گوید دادستانی باید دستور بدهد تا ما به شما پول بدهیم، دادستانی هم جواب درستی نمی‌دهد و می‌گوید ما به شهرداری قبلا نامه زده‌ایم. حالا این دم عیدی ما مانده‌ایم و بدهی‌های چند صد میلیونی به مردم. حتی برای خرج خانه‌های‌مان هم مانده‌ایم. شاید باور نكنید، ولی خود من مجبور شدم برای تامین هزینه‌های روزانه‌ام مسافركشی كنم.


مهدی چمران، رییس شورای شهر، اما در این خصوص و اینكه چه سازمانی مسوول پاسخگویی به این خسارت دیدگان است به «اعتماد» گفت: هنوز در مورد این مساله تصمیم‌گیری نشده است. اما فكر نمی‌كنم كه شهرداری مسوول جبران این خسارت باشد ضمن آنكه به نظرم باید نهادی مثل ستاد بحران كشور، از ردیف‌های بودجه‌ای كه در اختیار دارند، این خسارت را بپردازند. ولی به هر حال حتما این مساله را پیگیری می‌كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha