شامپو های تریاک از اسانس تریاک تهیه می شود که می تواند منجر به اعتیاد در مصرف کننده شود.

شامپو هایی که باعث اعتیاد می شوند!

سلامت نیوز: شامپو های تریاک از اسانس تریاک تهیه می شود که می تواند منجر به اعتیاد در مصرف کننده شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، اخیرا وقتی وارد بازار می شویم محصولاتی به چشم می خورد که بدون داشتن استاندارد لازم به فروش می رسند و مردم هم بی خبر از بهداشتی بودن یا نبودن اقدام به خرید آنها می کنند.

در یک سال اخیر محصول جدیدی که وارد بازار شد، شامپو هایی بود که با نام شامپو تریاک به دست مشتریان می رسید و هنوز هم فروش آن ادامه دارد.

صالحی متخصص پوست و مو درباره این شامپو ها می گوید: شامپو های تریاک که مدتی است در بازار به فروش می رسد از شهر های مرزی به صورت غیر قانونی وارد بازار می شود.

وی با بیان اینکه شامپو های تریاک از اسانس تریاک تهیه می شوند افزود: سلامت این شامپو ها مورد تایید نیست و در صورت استفاده، فرد دچار حساسیت های شدید پوستی و ریزش مو می شود.

این متخصص پوست و  مو در ادامه با اشاره به اینکه در صورت استفاده، بوی تریاک در محیط پخش می شود گفت: بهتر است از مصرف این محصولات خود داری کنیم  چرا که عوارض آن گریبان گیر مصرف کننده می شود.

وی در پایان بیان داشت: همچنین استفاده از شامپو های تریاک می تواند منجر به اعتیاد در مصرف کننده شود که این موضوع می تواند ترفندی باشد برای قاچاقچیان مواد مخدر که می خواهند اعتیاد را در جامعه گسترش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha