معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان اضطراری بیش از ۱۵۰۰ نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی گفت: در شهرستان خواف، سیل جان دختر ۸ ساله را گرفت.

سیل جان دختربچه ۸ ساله را گرفت/ اسکان اضطراری بیش از یک هزار و ۵۰۰ حادثه دیده

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان اضطراری بیش از ۱۵۰۰ نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی گفت: در شهرستان خواف، سیل جان دختر ۸ ساله را گرفت.

به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با وقوع سیل و آبگرفتگی در 11 استان اصفهان، ایلام، فارس، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، گفت: 211 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین توسط نیروهای هلال احمر مورد امدادرسانی قرار گرفته است.

وی گفت: یک هزار و 500 حادثه دیده، اسکان اضطراری یافته و بیش از 23 هزار و 500 نفر امدادرسانی شدند، همچنین 11 نفر در شهرستان‌های قیر و کارزین و عنبرآباد، همچنین بندرعباس از مرگ نجات یافتند که این افراد به شدت درگیر سیل شده بودند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از فوت یک دختربچه 8 ساله در شهرستان خواف خبر داد و اعلام کرد:‌یک نفر نیز در شهرستان بستک که راکب موتورسوار بوده به دلیل سیل مفقود شده است، همچنین 75 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب تاکنون رهاسازی شده و 510 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

فتحی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 800 امدادگر مشغول کمک به حادثه‌دیدگان هستند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی در 7 استان اصفهان، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha