انفجار و آتش سوزی انبار عطر و ادکلن در خیابان پامنار، خسارت مالی زیادی برجای گذاشت.

عکس/انفجار و آتش سوزی در انبار عطر و ادکلن

سلامت نیوز:انفجار و آتش سوزی انبار عطر و ادکلن در خیابان پامنار، خسارت مالی زیادی برجای گذاشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 4 ، 1 و 67 به همراه گروه امداد و نجات 1، خودرو نردبان، تانکر آب و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان پامنار رهسپار کرد.

به گفته امیر هاتفی معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران، در یک ساختمان سه طبقه که در طبقه دوم و سوم آن مقدار زیادی عطر، ادکلن و انواع خوشبو کننده ها نگهداری می شد، انفجار و آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان های مجاور بود.

وی ادامه داد: شدت حرارت در محل حادثه به حدی بود که قوطی های حاوی عطر و ادکلن از پنجره های این انبار به سمت خیابان پرتاب می شد.



این معاون منطقه تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی، نردبان و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

هاتفی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد ساختمان شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچکس در این ساختمان گرفتار نشده است.


گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است و نیروهای آتش نشانی پس از تخلیه اجناس سوخته، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha