ساعت 7:30 دقیقه شامگاه پنجشنبه 28 بهمن، سرنشینان دو خودروی پژو، راه را بر راننده کامیونی در جاده بزمان، شهرستان ایرانشهر سد کردند.

بازداشت راهزنان مسلحی که سرنشینان یک اتوبوس را در ایرانشهر به رگبار بستند

سلامت نیوز: ساعت 7:30 دقیقه شامگاه پنجشنبه 28 بهمن، سرنشینان دو خودروی پژو، راه را بر راننده کامیونی در جاده بزمان، شهرستان ایرانشهر سد کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، مردان ناشناس نقابدار درحالی که اسلحه‌ها یشان را به سمت راننده کامیون گرفته بودند، چهار موتورسیکلت را که بار کامیون بود به سرقت برده وگریختند.

با اعلام گزارش سرقت مسلحانه به کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی شهرستان ایرانشهر، اکیپی از مأموران وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری سارقان مسلح آغاز شد.

هنوز چند دقیقه‌ای از سرقت کامیون نمی‌گذشت که  کارآگاهان در جریان تیراندازی مرگبار به سرنشینان اتوبوسی قرار گرفتند. مأموران با حضور در محل حادثه که در نزدیکی منطقه بزمان بود دریافتند چند مرد مسلح سوار بر خودروی پژو راه را بر اتوبوسی که از ایرانشهر راهی بندرعباس بود بسته وبه سوی مسافران تیراندازی کرده‌اند که تیری به سر یکی از مسافران - تبعه یکی از کشورهای همسایه -، برخورد کرده و مرگ او را رقم زده بود.

طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قربانی این ماجرا دقایقی قبل در 20 کیلومتری منطقه «بزمان» سوار اتوبوس شده بود که با اصابت گلوله به سرش، کشته شد.

تجسس‌های گسترده برای دستگیری مردان مسلح ادامه داشت تا اینکه حدود 4 ساعت بعد کارآگاهان پلیس مرد جوانی را دستگیرکردند.درادامه نیز 4 تبهکار دیگرهم درعملیات ضربتی به دام افتادند.دربازجویی‌ها بعدی مشخص شد مرد جوانی که در شهرستان بزمان دستگیر شده، متهم به قتل فراری بوده که اوایل امسال در شهرستان ایرانشهر، مردی را با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود.او همچنین سابقه حمل مواد مخدر در پرونده‌اش داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دراین باره  گفت:کارآگاهان پلیس از مخفیگاه متهم به قتل دستگیرشده، یک اسلحه کلاشنیکف و مهمات مربوطه کشف کردند.

سردار رحیمی ادامه داد: 4 متهم دیگر نیز در رابطه با سرقت مسلحانه از کامیون دستگیر شده‌اند که درادامه تحقیقات یک سلاح جنگی و چهار موتورسیکلت سرقتی و دو خودروی پژو کشف شد. اما چهار متهم مدعی هستند در تیراندازی به اتوبوس نقشی نداشته‌اند. با وجود این بازجویی‌های تخصصی ازآنها تا کشف جنایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha