مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۶ اسفندماه خبر داد و گفت: از اواسط اسفندماه توزیع بن کارت بر حسب مستمری پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت آغاز می شود.

توزیع بن‌کارت بین مددجویان کمیته امداد در آستانه شب عید

سلامت نیوز:مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۶ اسفندماه خبر داد و گفت: از اواسط اسفندماه توزیع بن کارت بر حسب مستمری پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت آغاز می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، محسن ولیئی، با بیان اینکه جشنواره نیکوکاری امسال با رویکردی متفاوت از سنوات گذشته برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش در جهت کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله حامیان، خیران، موثرین و کمک های عمومی مردمی در مراسم نمادین جشن نیکوکاری است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته مردم استان با شرکت در جشن نیکوکاری، ۱۶ اسفند ماه امسال لبخند شادی بر لبان نیازمندان می نشانند و در ۱۸ اسفند ماه این جشن در مدارس با هدف فرهنگ سازی در بین نونهالان و آینده سازان برگزار می شود.

ولیئی با اشاره به اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری چهار میلیارد و500  میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری شده است، بیان کرد: پیش بینی می شود که امسال حدود 9 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی در این جشنواره جمع آوری شود و شاهد افزایش 20 درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 30درصد از درآمد جشن نیکوکاری در قالب طرح اکرام جمع آوری شده است، یادآور شد: با هدف ایجاد فضای معنوی و شاد جهت دیدار حامیان نیکوکار با فرزندان معنوی خود در طول سال به مناسبت های مختلف از جمله جشن نیکوکاری اجرایی طرح شوق دیدار اجرا می شود، حامیان پس از دیدار با فرزندان معنوی خود هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به آنان اهداء می کنند که این برنامه اسفندماه امسال با حضور حامیان نیز اجرا خواهد شد.

وی همچنین به توزیع پاکت نیکوکاری اشاره کرد و گفت:  توزیع یک میلیون قلک و پاکت نیکوکاری جهت جمع آوری کمک های نقدی در مدارس استان آغاز شده است و در صورت لزوم این روند ادامه خواهد یافت.

ولیئی در ادامه با اشاره به توزیع بن کارت بین مددجویان تحت حمایت گفت: از  اواسط اسفند ماه توزیع بن کارت بر حسب مستمری پرداختی به خانواده های تحت حمایت آغاز می شود که این بن کارت ها فقط مختص به مددجویان استان تهران بوده و از وجوه جمع آوری شده از خیران در طول سال تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: بوسیله این بن کارت ها امکان خرید از نزدیک ترین شعبه فروشگاهی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده که باعث سهولت در خرید، کاهش هزینه ها و دسترسی به تنوع بیشتر در کالا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha