شركت هلدینگ متروی و مجری كارفرمای تونل مترو كیانشهر در مرگ چهار كارگری كه در ریزش مترو به كام مرگ رفته بودند، مقصر شناخته شدند.

مقصران ریزش مرگبار متروی كیانشهر معرفی شدند

سلامت نیوز: شركت هلدینگ متروی و مجری كارفرمای تونل مترو كیانشهر در مرگ چهار كارگری كه در ریزش مترو به كام مرگ رفته بودند، مقصر شناخته شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 17:25روز چهارشنبه 17 شهریورماه امسال بود كه كارگاه تونل مترو در حال احداث كیانشهر هنگام عملیات عمرانی ریزش كرد و تعدادی از كارگران زیرآوار محبوس شدند. پس از اعلام این خبر تیم‌هایی از آتش‌نشانان و امدادگران در محل حادثه به امدادرسانی و آواربرداری پرداختند. امدادگران همان ابتدای حادثه پنج نفر از كارگران مترو را كه زخمی شده بودند از محل خارج و به بیمارستان منتقل كردند. بررسی‌ها حكایت از آن داشت كه تعداد پنج كارگر در زیرآوار گرفتار شده‌اند. در نهایت امدادگران و آتش‌نشانان یك‌نفر را از زیر آوار سالم بیرون كشیدند و از مرگ نجات دادند، اما تلاش برای نجات چهار مرد گرفتار شده فایده‌ای نداشت و امدادگران ساعتی بعد جسد‌های بی‌جان هادی علیزاده، غلامرضا علیزاده و رضا بهرامی و احمد رسولی را از زیر آوار بیرون آوردند. با اعلام خبر مرگبار تونل مترو، قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی و قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی در محل به تحقیق پرداختند.

در حالی كه تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، بازرس اداره كار اعلام كرد که در این حادثه شركت هلدینگ مترو 30 درصد و مجری كارفرمای تونل متروی كیانشهر 70 درصد مقصر هستند. با اعلام نظر كارشناسی، مجری كارفرمای تونل متروی كیانشهر به نظر كارشناسی بازرس اعتراض كرد كه قاضی مدیرروستا دستور داد علت حادثه ریزش مرگبار متروی كیانشهر از سوی سه نفر كارشناس رسمی دادگستری بررسی و اعلام نظر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha