سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نخاله‌های ساختمان پلاسکو تفکیک و منتقل شده است در عین حال گفت: تکلیف آهن آلات ساختمان پلاسکو توسط قاضی و مالک اصلی ساختمان روشن خواهد شد.

پایان انتقال نخاله‌های پلاسکو به "آرادکوه"/ تعیین تکلیف آهن آلات ساختمانی توسط قاضی و مالک

سلامت نیوز:سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نخاله‌های ساختمان پلاسکو تفکیک و منتقل شده است در عین حال گفت: تکلیف آهن آلات ساختمان پلاسکو توسط قاضی و مالک اصلی ساختمان روشن خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،منصور باقرصاد گفت: کلیه مراحل آواربرداری ساختمان پلاسکو از نخستین دقایق که با هدف جستجوی پیکر جان باختگان و شهدای آتش نشان انجام شده بود، با نظارت دستگاه قضایی انجام شد.

وی افزود: کلیه آوار و نخاله‌های ساختمان پلاسکو به زمین هفت هکتاری واقع در خیابان شهید مختاری منتقل و تفکیک مجدد شده و با نظارت نیروی انتظامی و قاضی، این نخاله‌ها به محل تفکیک زبال آرادکوه منتقل شدند. در حال حاضر انتقال نخاله‌های ساختمان پلاسکو از هرندی به مجموعه آرادکوه به اتمام رسیده است.

باقرصاد تاکید کرد: نخاله‌های تفکیک شده در محل آرادکوه در نقطه‌ای دپو شده تا اگر باز هم روزی نیاز بود، علیرغم تفکیک کامل این ضایعات در دسترس باشند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص سرنوشت نخاله‌های تفکیک شده ساختمان پلاسکو اعم از آهن آلات ونخاله‌های ساختمانی، گفت: تکلیف آهن آلات توسط مالک و قاضی روشن خواهد شد ولی پسماندهای ساختمانی پلاسکو در محل استحصال این پسماندها در مجموعه آرادکوه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو روز پنجشنبه 30 دی ماه رخ داد که طی آن 16 آتش‌نشان به شهادت رسیدند. همچنین پیکر 5 تن از شهروندان نیز از میان آوارها خارج شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha