یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه تقاضا برای انجام جراحی‌های زیبایی در آستانه تعطیلات نوروز افزایش می‌یابد، گفت: مردم باید به خاطر داشته باشند در این ایام فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

افزایش جراحی‌های زیبایی در آستانه تعطیلات نوروزی / مردم فریب تبلیغات را نخورند

سلامت نیوز:یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه تقاضا برای انجام جراحی‌های زیبایی در آستانه تعطیلات نوروز افزایش می‌یابد، گفت: مردم باید به خاطر داشته باشند در این ایام فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنادکتر حمیدرضا فتحی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی  با بیان اینکه در ایام نزدیک سال نو برخی اعمال زیبایی شیوع می‌یابد، گفت: در اکثر جوامع کشورهای پیشرفته انجام اعمال جراحی در ایام نزدیک به تعطیلات افزایش می‌یابد که یکی از علل آن کاهش دغدغه و مشغله‌های کاری و داشتن فرصت کافی برای استراحت و گذراندن دوره بهبودی پس از جراحی است.

وی افزود: از طرفی برخی افراد به خصوص خانم‌ها تمایل دارند با تغییر سال شادابی و نشاط را در چهره خود حفظ کنند.

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در ایام نزدیک به سال جدید بیشتر افراد برای انجام بوتاکس، فیلر (پرکننده منافذ پوست) و تزریق چربی مراجعه می‌کنند که این موارد نیاز به بستری و جراحی ندارد به همین دلیل فوق تخصصان پوست‌ و‌ مو نیز می‌توانند این اعمال را انجام دهند.

فتحی افزود: سایر اعمال مانند جراحی بینی، کشیدن پلک و ... در این ایام در بین افراد شاغل بیشتر می‌شود زیرا این افراد فرصت کافی برای استراحت پیدا می‌کنند.

این عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران یادآور شد: اکثر مراجعه کنندگان برای انجام اعمال زیبایی خانم‌های بین 38 تا 60 سال هستند. آقایان و افراد میانسال به ندرت برای انجام اینگونه از اعمال زیبایی مراجعه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه افزایش تمایل مردم برای انجام اعمال زیبایی در ایام نوروز موجب ایجاد بازار سیاه برای افراد سودجو می‌شود، گفت: به افراد توصیه می‌شود برای انجام هر گونه اعمال زیبایی حتما در مورد پزشک خود تحقیق کنند و فریب تبلیغات را نخورند.

فتحی عنوان کرد: هم‌چنین به افراد متقاضی توصیه می‌شود در هنگام مراجعه به مطب پزشک برای انجام اعمال زیبایی حتما به شماره نظام پزشکی وی دقت کنند و شماره ذکر شده را از مراجع ذی‌صلاح پیگیری کنند.

به گفته وی، هم‌چنین مردم می‌توانند از طریق انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی به پزشک معتبر دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha