دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 206767

موسسه The Harris Poll براساس نظرسنجی‌های اخیرش اعلام کرده است که از هر چهار نفری که تاتو انجام می‌دهند، یک نفر پشیمان می‌شود.

اگر از تاتو کردن پشیمان شده‌اید، بخوانید

سلامت نیوز: موسسه The Harris Poll براساس نظرسنجی‌های اخیرش اعلام کرده است که از هر چهار نفری که تاتو انجام می‌دهند، یک نفر پشیمان می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامتیسم، موسسه The Harris Poll براساس نظرسنجی‌های اخیرش اعلام کرده است که از هر چهار نفری که تاتو انجام می‌دهند، یک نفر پشیمان می‌شود. مهم‌ترین دلایل پشیمانی این افراد عبارتند از:


کم‌سن بودن در زمان انجام دادن تاتو.
تغییرات شخصیتی یا عدم سازگاری تاتو با سبک زندگی.
تاتو کردن نام افراد و پشیمان شدن از این کار.
نارضایتی از تاتوهایی که کیفیت خوبی ندارند.
نارضایتی از تاتوهایی که معنایی ندارند.


دکتر دیوید جک (متخصص زیبایی)، همه این دلایل را تایید می‌کند و می‌گوید: «بسیاری از افرادی که برای برداشتن تاتو به من مراجعه می‌کنند، با تغییراتی در سبک زندگی خودشان مواجه شده‌اند که با داشتن تاتو در قسمت‌های نمایان بدن‌شان سازگار نیست. حتی بعضی از آنان معتقدند که تاتو متعلق به دوره متفاوتی از زندگی قبلی‌شان است و دیگر نیازی به آن ندارند». اگر شما هم از تاتو کردن پشیمان شده‌اید، به راهنمایی‌های دکتر جک توجه کنید.


اندازه تاتو مهم نیست!
بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تاتوهای بزرگ قابل برداشتن نیستند. با این‌حال،‌ تعداد جلسات لازم برای برداشتن یک تاتوی کوچک تقریبا با تاتوهای بزرگ یکسان است. به‌گفته دکتر جک، «عمق نفوذ جوهر و کیفیت تاتوی اصلی، دو عامل مهم در این زمینه هستند». البته این متخصص اضافه می‌کند که بعضی از تاتوهای بزرگ به چند جلسه یک‌ساعته نیاز دارند.

 ویژگی‌ها و امکانات کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، واقعا اهمیت دارد. با این‌حال، معمولا می‌توان تاتو را بعد از ۴ جلسه اختصاصی از بین بُرد که واقعا زمان کوتاهی محسوب می‌شود.

برداشتن تاتو بعد از ۴ جلسه کامل، امکان‌پذیر است
ویژگی‌ها و امکانات کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، واقعا اهمیت دارد. با این‌حال، معمولا می‌توان تاتو را بعد از ۴ جلسه اختصاصی از بین بُرد که واقعا زمان کوتاهی محسوب می‌شود. دکتر دیوید جک (متخصص زیبایی) می‌گوید: «این کار به نوع دستگاهی که برای برداشتن تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد، بستگی دارد. دستگاه‌های قدیمی معمولا برای از بین بُردن هر نوع تاتو به ۲۰ جلسه نیاز دارند. این درحالی است که دستگاه‌های جدیدتر مانند لیزر PicoSure می‌توانند بعضی از تاتوها را بعد از ۴ جلسه از بین ببرند. من به‌عنوان متخصص، شخصا از دستگاه Plexr برای این کار استفاده می‌کنم، ‌چون همه انواع رنگ‌ها را در تعداد جلسات نسبتا کمی به‌طور کامل از بین می‌برد».


برداشتن تاتو، زیاد دردناک نیست!
بسیاری از افراد، فقط به‌ دلیل ترس از درد، از برداشتن تاتو فرار می‌کنند، اما دکتر جک معتقد است که همه باید این پیش‌فرض را از ذهن خودشان بیرون بریزند. به‌گفته این متخصص، «احساسی که از برداشتن تاتو به‌وجود می‌آید، مثل این است که نوعی بند انعطاف‌پذیر روی پوست شما تکه‌تکه شود. دستگاه‌های خنک‌کننده و تکنیک‌های پرت‌کننده حواس، حتی می‌توانند این احساس را هم ضعیف‌تر کنند».


منبع:netdoctor

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha