سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار میان یک دستگاه تریلر با سواری خودرو 405 در جاده دماوند خبر داد.

عکس/تصادف مرگبار پژو و تریلر در جاده دماوند

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار میان یک دستگاه تریلر با سواری خودرو 405 در جاده دماوند خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در مسیر شرق به غرب جاده دماوند در ساعت 41 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد تصادف میان یک دستگاه پژو 405 و یک تریلر رخ داده و شدت حادثه به حدی بوده که سواری پژو کاملا مچاله و در هم پیچیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات خود برای نجات را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات حاضر اقدام به برش قطعات سواری پژو کردند که در این میان به دلیل شدت جراحات وارده و به تایید عوامل اورژانس یک تن جان خود را از دست داد.

ملکی با بیان اینکه 4 تن دیگر نیز به دلیل این حادثه مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: آتش‌نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه خیابان و پاکسازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره علت این حادثه نیز گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی مسوول بررسی و رسیدگی به حوادث رانندگی و کارشناسان این پلیس باید درباره این موضوع اظهارنظر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha