شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 20682

ر روش‌های جدید معمولاً زمان عمل طولانی است و چند ساعت به طول می‌انجامد اما در روش‌های قدیم فقط بافت بینی برداشته می‌شد كه در حال حاضر این را اصلا قبول نداریم و امكان ندارد جراحی با روش جدید تعداد جراحی بالایی داشته باشد

سلامت نیوز: رئیس مركز تحقیقات راینولوژی گفت: در حال حاضر عمل جراحی زیبایی بینی در مراكز دانشگاهی با قیمت‌های پایین تر از مطب‌های خصوصی قابل انجام است.

محسن نراقی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص قیمت جراحی‌های زیبایی بینی اظهار داشت: عوامل متعددی روی قیمت جراحی زیبایی بینی تأثیر‌گذار است كه یكی كیفیت كار و دیگری روش‌های جدید تقویت بینی است.

وی افزود: در روش‌های جدید معمولاً زمان عمل طولانی است و چند ساعت به طول می‌انجامد اما در روش‌های قدیم فقط بافت بینی برداشته می‌شد كه در حال حاضر این را اصلا قبول نداریم و امكان ندارد جراحی با روش جدید تعداد جراحی بالایی داشته باشد.

نراقی با بیان اینكه با روش جدید هم دقت لازم است و هم كیفیت تصریح كرد: ظرافت و دقت بالایی در روش‌های جدید جراحی بینی باید به كار گرفته شود چرا كه در این روش‌ها از نقاطی كه بافت بینی اضافه وجود دارد به نقاطی كه در آن بینی ضعف اسكلتی و حمایتی دارد پیوند زده می‌شود و گاهی اوقات این عمل‌ها دو یا 4 ساعت به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینكه نمی‌تواند هیچ وقت در مورد یك محدوده خاصی از قیمت جراحی بینی صحبت كرد گفت: برای بیماران باید ملاك نوع و كایفیت كار باشد البته امروزه خوشبختانه جراحی زیبایی‌های بینی در مراكز دانشگاهی با هزینه‌های پایین‌تر قابل انجام است و باید در نظر داشت كه جراحی زیبایی بینی جزء موارد پوششی بیمه نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha