چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 206989

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید تعرفه های پزشکی سال1396 قبل از پایان امسال تعیین و برای تصویب به هیات وزیران تقدیم می شود.

تصمیم گیری درباره تعرفه پزشکی تا آخر سال

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید تعرفه های پزشکی سال1396 قبل از پایان امسال تعیین و برای تصویب به هیات وزیران تقدیم می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تعرفه های پزشکی سال 96، افزود: امروز با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کردم که قرار شد قبل از پایان سال، جلسه شورای عالی بیمه تشکیل و متناسب با نرخ تورم تصمیم و به هیات وزیران ارسال شود.

وی ادامه داد: شورای عالی بیمه متناسب با اعتبارات پیش بینی شده در بودجه، تعرفه های پزشکی سال آینده را تعیین خواهد کرد البته منطقی این است که با توجه به نرخ تورم تصمیم گیری شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین درباره اقدامات صورت گرفته برای سلامتی مردم خوزستان گفت: سلامت مردم برای ما مهم است، به خصوص مردمی که در خوزستان در معرض آسیب ها و بیماری های مختلف از جمله بیماری تنفسی قرار دارند.
قاضی زاده هاشمی افزود: علاوه بر موضوع ریزگردها،ما بحث پوشش گیاهی را نیز در منطقه خوزستان داشتیم که باعث حساسیت شده بود، در چند سال گذشته مشکلات زیادی از جمله بیماری های تنفسی و شبهه آسمی زیادی داشتیم، خوشبختانه با هرس کردن درختان امسال این بیماری ها خیلی کاهش پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha