رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تحلیل آماری جذب سواد آموزان پرداخت و ادامه داد: 21 هزار و 300 بی‌سواد دارای سن زیر 19 سال داریم که نرخ جذب در کل دوره ابتدایی 97.83 درصد است.

بیش از 21 هزار بی‌سواد، زیر 19 سال سن دارند

سلامت نیوز:رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تحلیل آماری جذب سواد آموزان پرداخت و ادامه داد: 21 هزار و 300 بی‌سواد دارای سن زیر 19 سال داریم که نرخ جذب در کل دوره ابتدایی 97.83 درصد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،علی باقرزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای امسال هدفگذاری برای جذب 420 هزار بی‌سواد در دستور کار سازمان بود که با همکاری استان‌ها تاکنون توانسته‌ایم 476 هزار بی‌سواد را تحت پوشش برنامه‌های سواد آموزی سازمان قرار دهیم که رشد 13 درصدی در این بخش را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش،وی افزود: در برخی استان‌ها عملکرد بخش سواد آموزی بالای 105 درصد بوده که در این میان استان یزد بیشترین عملکرد را داشته است.

باقرزاده به آموزش معلولان جسمی حرکتی بی‌سواد اشاره کرد و گفت: تا کنون 7 هزار و 600 معلول تحت پوشش برنامه‌های سواد آموزی قرار گرفته‌اند که 5 هزار و 500 نفر آنها بی‌سواد مطلق بودند.


  


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha