رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان اینکه به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است.

جمع‌آوری پتوهایی با الیاف عقیم کننده از بازار اصفهان

سلامت نیوز: رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان اینکه به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، جواد محمدی فشارکی در نشست خبری به مناسبت اجرای طرح تشدید بازرسی کالا به مناسبت ایام ویژه نوروز، اظهار در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت کالاهای قاچاق تاکید کرد: از مهم ترین اهداف مبارزه با قاچاق حمایت از تولید داخلی است، پیش از این پس از ابلاغ حکم توسط تعزیرات حکومتی کالاهای سالم مورد مزایده قرار می گرفت که به ضرر تولیدکنندگان داخلی بود اما اکنون تمامی کالاها امحاء می‌شوند.

وی در ارتباط با امکان استفاده از کالاهای سالم برای نیازمندان گفت: بازرسی اصفهان پیشنهادی مبنی بر ارائه کالاهای سالم به کمیته امداد  و نهادهای دیگر ارائه کرد اما با این طرح موافقت نشد که یکی از دلایل آن مبارزه بیوتروریسم است.

رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان تاکید کرد: به طور مثال پتوهایی از سطح بازار جمع آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است و یا مواد غذایی و نوشیدنی هایی تقلبی با هدف بیوتروریسم و با جعل برندهای معروف از سطح کشور جمع‌آوری شده است.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه در سال گذشته شیرخشک‌هایی با جعل برند مطرح دارای مواد عقیم کننده وارد کشور شده بود، تصریح کرد: این در حالی است که از هیچ کشوری در جهان تاکنون گزارش واردات شیرخشک و پتوی عقیم کننده نداشتیم.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که بیگانگان از روش‌های مختلفی برای مبارزه با کشور ما استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که جنگ نرم تا این اندازه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان تاکید کرد: گوشت‌های حرام، نوشیدنی های الکلی، آدامس های تحریک کننده دارای درصد مشروبات الکی از دیگر کالاهای قاچاقی است که از سطح بازار توسط بازرسی اصناف اصفهان جمع‌آوری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha