مسئولان علوم پزشکی اصفهان اعلام کردند که این دانشگاه موضوع مرگ مادر و نوزاد حین زایمان را در یکی از زایشگاه های اصفهان مورد بررسی قرار می دهد.

مرگ مادر و نوزاد حین زایمان/علوم پزشکی اصفهان علت را بررسی می کند

سلامت نیوز: مسئولان علوم پزشکی اصفهان اعلام کردند که این دانشگاه موضوع مرگ مادر و نوزاد حین زایمان را در یکی از زایشگاه های اصفهان مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمود رضا احسانی، همسر  مادر ۳۶ ساله و  پدر نوزاد در خصوص وقوع ماجرا اظهار داشت: روز جمعه ششم اسفندماه که نوبت زایمان  توسط پزشک برای همسرم مشخص شده بودند به کلینیک خانواده مراجعه کردیم.

وی بیان داشت: راس ساعت ده صبح روز جمعه طی تماس با پزشک همسرم، برای گرفتن نوار قلب از جنین به کلینیک خانواده رفتیم که جواب آن سلامتی کامل جنین بود و در همان روز خانم دکتر دستور به  بستری شدن همسرم داد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ده تا ساعت ۱۲ در اتاق زایشگاه همسرم را راه می بردند تا برای زایمان طبیعی آماده  شود و ساعت ۱۲ به دستور پزشک ، آمپول فشار  برای وی تجویز  شد، افزود: در روز زایمان حتی تا ساعت ۱۶ بعدازظهر با همسرم پشت درب زایشگاه صحبت می کردیم.

احسانی ابراز داشت: ساعت پنج و نیم بود که کد احیا زایشگاه خوانده شد و تیم درمانی همسرم  دکتر بیهوشی را خبر کردند و با پزشک همسرم و حتی رئیس بیمارستان تماس گرفتند اما ساعت ۷ شب  خانم دکتر  وارد اتاق عمل شد اما همسر و فرزندم به دلیل تشنج همسرم جان خود را از دست دادند.

وی بیان داشت: به طور قطع از پزشک و بیمارستان شکایت خواهم کرد.

پس از پیگیری این ماجرا از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جهانپور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به رسانه ها  اعلام کرد که موضوع از طریق بازرسان و کارشناسان معاونت درمان و نظام پزشکی در حال بررسی است و به زودی نتایج آن به رسانه ها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha