٢ دانش‌آموز بعد از زخمی كردن سرایدار با چاقو، راهروی مدرسه را آتش زدند

سلامت نیوز: حمله ٢ دانش‌آموز به سرایدار مدرسه نمونه دولتی چمران شهرستان رودسر در شرق استان گیلان او را روانه بیمارستان كرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، جواد جهانشاهی ٣١ ساله سرایدار مدرسه نمونه دولتی چمران رودسر ساعت ١٠ و ٤٥ دقیقه سه‌شنبه شب هفته گذشته درحال قفل كردن در باشگاه مدرسه بود كه مورد حمله ٢ دانش‌آموز حدود ١٣ساله با چاقو قرار گرفت. این ٢ دانش‌آموز كه در شیفت صبح این مدرسه درس می‌خواندند در یك حمله از پیش طراحی شده با تجهیز خود به سلاح سرد، زمانی كه مدرسه تعطیل شده بود، وارد آنجا شدند. آنها سرایدار را صدا كردند و با ضربات پی‌درپی چاقو او را مورد هدف قرار دادند.

سرایدار بعد از این ضربات دچار خونریزی شد و بیهوش روی زمین افتاد. پس از این حمله، مصدوم بلافاصله توسط همسرش به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل و پس از درمان‌های اولیه، در همان ساعت‌های بامداد، به بیمارستان ٢٢ آبان لاهیجان منتقل شد. مصدوم در ساعت یك و نیم بامداد، مورد عمل جراحی قرار گرفت. لیلا نورداد، همسر این سرایدار گفت: همسرم قادر به صحبت كردن نیست و با سرم تغذیه می‌شود و زمان ترخیص او نیز هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: این ٢ دانش‌آموز پس از مجروح كردن سرایدار مدرسه در شرایطی كه امدادگران تلاش می‌كردند جان مجروح را نجات دهند، اقدام به آتش زدن راهروی مدرسه و سوراخ كردن مخزن شوفاژ گازوییل كردند كه با اطلاع به موقع و تلاش عوامل آتش‌نشانی حریق اطفا شد. نورداد با بیان اینكه هیچ سابقه درگیری و اختلافی بین این ٢ دانش‌آموز با همسرش وجود نداشته، گفت: امروز شنبه شكایتی تنظیم و به كلانتری تسلیم شده و ٢ دانش‌آموز نیز دستگیر شده‌اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر نیز با توضیح اینكه موضوع در دست پیگیری و رسیدگی است، گفت كه علت این حمله تاكنون مشخص نشده است. وی از ارایه توضیحاتی بیشتر در این زمینه خودداری كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha