معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری یكی از سارقان مسلح بانك صادرات بلافاصله بعد از سرقت در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سارق مسلح بانک صادرات لاهیجان دستگیر شد/مجروح شدن یکی از مشتریان بانک

سلامت نیوز: معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری یكی از سارقان مسلح بانك صادرات بلافاصله بعد از سرقت در شهرستان لاهیجان خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه گفت: ساعت 11:45صبح روزجاری در پی به صدا درآمدن آژیر بانك صادرات شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی و كارآگاهان آگاهی در محل بانك حاضر شدند.

سرهنگ جعفری خیرخواه افزود: با حضور به موقع ماموران و با همكاری شهروندان، یكی از دو سارق بانك كه مسلح به سلاح گرم بود، توسط ماموران خلع سلاح شده و دستگیر می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینكه یكی از سارقان قبل از حضور ماموران متواری شده است،بیان داشت: از متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح كلت كمری به همراه 8 فشنگ جنگی كشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینكه موتورسیكلت سارقان كه با پلاك جعلی جهت انجام سرقت مورد استفاده قرار گرفته بود، در محل وقوع جرم نیزكشف شد،اظهار داشت: از سارق 35ساله دستگیر شده كه اهل یكی از استان های مركزی و ساكن سیاهكل است كل مبلغ سرقتی از بانك كه 276 میلیون ریال بود که كشف شد.

سرهنگ خیرخواه با اعلام اینكه در جریان تیراندازی سارقان، یكی از مشتریان بانك از ناحیه ساق پا مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، تاکید کرد: سرنخ هایی از متهم فراری بدست آمده كه تلاش پلیس جهت دستگیری وی ادامه داشته كه به محض دستگیری وی از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

 این مقام انتظامی با تصریح بر اینكه شعبه بانك سرقت شده فاقد مامور انتظامی بوده، بیان داشت: تذكر ها و توصیه های لازم جهت افزایش ضریب امنیتی بانك قبلا توسط پلیس به متصدیان مربوطه اعلام شده بود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از همكاری و مشاركت خوب مردم با پلیس در دستگیری سارق مسلح تقدیر و تشكر كرده و افزود: مردم امنیت سازان واقعی جامعه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha