عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه همکاری هماهنگ دستگاه‌های امدادی کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را در ایام نوروز به دنبال دارد بر لزوم آماده باش دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد.

کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در ایام نوروز مستلزم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های امدادی

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه همکاری هماهنگ دستگاه‌های امدادی کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را در ایام نوروز به دنبال دارد بر لزوم آماده باش دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخانه ملت  روح الله بابایی  با بیان اینکه تامین سلامت مسافران نوروزی باید در دستور کار دستگاه های امدادی قرار گیرد، گفت: دستگاه های امدادی باید در هر ساعت از شبانه روز آماده باش باشند تا بتوانند در سریع ترین زمان در صحنه حاضر و خدمات مناسب را به حادثه دیدگان ارائه کنند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه همکاری هماهنگ دستگاه های امدادی کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را در ایام نوروز به دنبال دارد، گفت: بی شک اگر مسافران نوروزی نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین دستگاه های امدادی مانند پلیس راهور، مسئولان راهداری، هلال احمر، اورژانس و ... همکاری هماهنگ مناسبی را با هم داشته و در زمان طلایی به حادثه دیدگان رسیدگی کنند در نوروز امسال با کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی مواجه خواهیم شد.

بابایی با انتقاد از اینکه دستگاه های امدادی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی با کمبود امکانات و نیروی انسانی مواجه هستند، گفت:  بهتر است هر ساله قبل از فرارسیدن ایام نوروز چنین کمبودهایی رفع شود تا خدمات رسانی به مسافران و حادثه دیدگان به نحو مطلوب انجام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از کمبود بالگرد در اورژانس هوایی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آمبولانس و بالگرد هوایی تعداد زیادی از آسیب دیدگان ناشی از سوانح رانندگی به علت عدم رسیدگی در زمان طلایی جان خود را از دست می دهند؛  با توجه به نیاز بالای کشور بالگرد هوایی اورژانس باید به صورت جدی تقویت و کمبودها رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha