رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزییات امدادرسانی به مسافران نوروزی پرداخت.

مسافرانی که به جای سفر «حادثه ای» شدند

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزییات امدادرسانی به مسافران نوروزی پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، مرتضی سلیمی با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت 6صبح  امروز (سوم فروردین ماه)، اظهارداشت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و 480 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 16 هزار و 300 تن از هموطنان ارائه داده و چهار هزار و 600 تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شدند.

سلیمی با تشریح خدمات امدادگران در 8 روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهار داشت: در این میان 720 ماموریت شامل 49 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات، ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 16 هزار و 300  از هموطنان در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ادامه داد: بر این اساس یک هزار و 92  تن از حوادث نجات داده شده و 733نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی 301 مصدوم در 170 مورد عملیات رهاسازی، خاطرنشان کرد: به علاوه سه هزار و 900 تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه 612 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و چهار هزار و 600 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha