پلیس راهور نیروی انتظامی از ادامه بارش باران و برف در برخی استان ها خبر داد و به رانندگان توصیه کرد که در صورت تردد در محورهای برف گیر و لغزنده، خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

ادامه بارش باران و برف در برخی استان ها/ لزوم تجهیز خودروها به زنجیر

سلامت نیوز: پلیس راهور نیروی انتظامی از ادامه بارش باران و برف در برخی استان ها خبر داد و به رانندگان توصیه کرد که در صورت تردد در محورهای برف گیر و لغزنده، خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

به گزارش سلامت نیوز از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، در استان های اردبیل اکثرمحورها، اصفهان، محورداران- الیگودز، قزوین، محور قزوین- الموت و گردنه آوج، مازندران، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان های البرز, اصفهان, قم, چهارمحال و بختیاری, کردستان, مرکزی, گیلان, هرمزگان و لرستان (اکثرمحورها)، استان خراسان رضوی (محور قوچان - چناران)، استان گلستان(محور نوکنده- گرگان) بارش باران گزارش شده است.
ترافیک در محور هراز (محدوده های امامزاده هاشم, پلور و لاسم) و محور کرج- چالوس(محدوده دهانه جنوبی تونل کندوان) پرحجم و روان است.
محورهای محور شمشک - دیزین در استان تهران و البرز، پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان ، محور فردوس-گناباد در استان خراسان جنوبی، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری، محور اندیمشک - خرم آباد در استان لرستان نیز مسدود یا دارای محدودیت ترافیکی هستند.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha